Reisgenoot Zuid-Amerika of Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jazzy

New Member
Hallo iedereen!

Wie heeft er ook nog zin om op reis te gaan in de periode einde oktober, november of december (hoeft dus niet die hele periode te zijn:tongue:). Verschillende opties zijn mogelijk, zoals Colombia, Ecuador, Mexico of Vietnam, Laos, Cambodja,... Er is zoveel moois, kiezen is niet altijd even makkelijk, misschien weet je zelf ook nog iets moois?

Ik ben een man van 30 jaar, makkelijk om mee te reizen, een lichte planning op voorhand is meer dan voldoende (kwestie van "logisch" afstanden af te leggen, maar weten "waar wanneer hoe wat" voor iedere dag is echt niet nodig). Op zoek gaan naar mystieke plekjes waar nog geen toerist is geweest, de lokale cultuur en bevolking proeven en beleven, zijn toch wel een beetje een must, het toeristische zie je immers sowieso?

Laat zeker iets weten bij interesse:-)

Groetjes

Jazzy

hallo, ik ben momenteel aan t denken over een reis naar zuid-amerika, vanaf november wellicht, en voor enkele maanden. mijn voorlopig idee was om een periode vrijwilligerswerk te doen en nadien rond te trekken door ecuador, colombia en venezuela. maar er ligt nog niets vast. het belangrijkste voor mij is om het lokale leven te proberen leren kennen, dus ook niet echt de meest toeristische dingen.
wouter (29 j)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan