Booking.com

Reisgenoot

EMA

New Member
Gezocht m/v (25-40 jaar) voor een leuk avondje (cinema, gezellig samen koken, theater, ...), een daguitstap (gaan uitwaaien aan zee of een stevige wandeling in de Ardennen), weekendje weg (Rotterdam, Lissabon, ...) of reisje naar het buitenland (droombestemming roadtrip VS)
Mocht dit profiel u aanspreken stuur dan gerust een bericht.

aramisa

Active Member
Hallo,

Ik zit wel niet in je leeftijdscategorie, maar gewoon even meegeven dat ik deze zomer een roadtrip maak door oa VS (je droombestemming) met Dragoman : North America & Mexico Overland - Holidays by Dragoman
Je hoeft niet de volledige trip te maken en kan je beperken tot het deel van VS als je dat wil.
Overwegend jonge reizigers van jouw leeftijd.

Volgens de site volgeboekt, maar ik weet dat er nog plaats is als je mailt.

Groetjes,

Mourad

New Member
Gezocht m/v (25-40 jaar) voor een leuk avondje (cinema, gezellig samen koken, theater, ...), een daguitstap (gaan uitwaaien aan zee of een stevige wandeling in de Ardennen), weekendje weg (Rotterdam, Lissabon, ...) of reisje naar het buitenland (droombestemming roadtrip VS)
Mocht dit profiel u aanspreken stuur dan gerust een bericht.
9

Mourad

New Member
Hoi. Ik ben 37
Boek je mee rondreis met djoser turkije 20 september. Die andere dingen zijn ook leuk. Maar winen we te ver weg

klaver

New Member
Hoi,

Heb je al gezelschap ondertussen?
Ardennen met de hond in de winter (vóór of tijdens kerst) zou ik wel graag doen maar ook liever niet alleen.

Mocht je graag kennis willen maken, mail dan gerust naar an.vancaekenberghe@skynet.be
Ik ben 37 en woon in Oost-Vlaanderen.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan