Reisgenoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chloe

New Member
Beste lezer,

Ik ben Chloë. Een vrouw van 21 jaar oud.

Ik ben opzoek naar een reismaatje die met mij voor ongeveer drie weken wil backpacken. Voor mij zal dit de eerste keer zijn. Dus alles is nog nieuw en spannend. Ik ben opzoek naar iemand die dezelfde interesses als mij heeft.

Ik ben een avontuurlijk persoon. Ik houdt ervan om landschappen en verschillende culturen te ontdekken. Ik vind een feestje leuk maar het hoeft niet te vaak voor mij. Ook vind ik het heerlijk om een dag te relaxen op het strand. Ik hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen, nieuwe herinneringen te maken en nieuwe dingen te proberen.

Heb jij dezelfde interesses als mij? Stuur gerust een bericht😉

Liefs,

Chloë

Hi Chloë,

Ik ben zelf 18 en heb vanaf de zomervakantie een tussenjaar. Ik heb dezelfde interesses en hou ook wel van wat adrenaline :))
Je mag me een berichtje sturen op insta als het je leuk lijkt om misschien samen wat te plannen :) @ simonevanevert

Liefs!

Beste lezer,

Ik ben Chloë. Een vrouw van 21 jaar oud.

Ik ben opzoek naar een reismaatje die met mij voor ongeveer drie weken wil backpacken. Voor mij zal dit de eerste keer zijn. Dus alles is nog nieuw en spannend. Ik ben opzoek naar iemand die dezelfde interesses als mij heeft.

Ik ben een avontuurlijk persoon. Ik houdt ervan om landschappen en verschillende culturen te ontdekken. Ik vind een feestje leuk maar het hoeft niet te vaak voor mij. Ook vind ik het heerlijk om een dag te relaxen op het strand. Ik hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen, nieuwe herinneringen te maken en nieuwe dingen te proberen.

Heb jij dezelfde interesses als mij? Stuur gerust een bericht😉

Liefs,

Chloë
Heyyy,

Ik ga in december naar Thailand. Lijkt je dat wat? Misschien kunnen we kijken of onze interesses bij elkaar passen

Gr Noor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan