reisgenoot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik zoek leuke opgewekte reisgenoot/te om in de eerste 2 weken van augustus mee een georganiseerde rondreis te doen en af en toe eens weekendjes weg , bestemming bespreekbaar , van Azië over Noorwegen tot Cuba, liefst iemand van West of Oostvlaanderen of Brabant vanaf 35jaar , ben zelf 42j
:yahoo:
Ine

Hallo,
Ik ben de 2 eerste weken van augustus vrij (gebonden aan schoolvakanties) en ben ook nog op zoek naar een reisbestemming en reispartner (bij voorkeur een vrouw). Ik ben 47 en woonachtig in Antwerpen. Ik hou niet van massatoerisme en zonnekloppen, maar wel van logeren in een B&B of klein hotelletje in een pittoresk dorpje en de streek verkennen.
Ik trek er ook graag in eigen land op uit, voor een dagje of weekend (met de fiets of om te wandelen).
Neem gerust contact op als je eens wil afspreken om de mogelijkheden te bespreken.
Diane

reisgezelschap

Dag Diane,

Blij om je reactie, misschien kunnen we eens af spreken of zo om elkaar beter te leren kennen
Ik heb al een beetje een reis-cv-tje weliswaar allemaal georganiseerde reizen , beperkt in aantal dagen wil ik toch maximum uit een land halen en gezien hebben maar een weekje Provence lijkt me ook wel tof
Ben vorig jaar met iemand die ik via reisforum leren kennen heb naar Canada gegaan maar dat is op reisgezelschap-vlak beetje tegen gevallen , Canada was puur genieten wel...wil ik zeker nog eens terug naar toe , maar dan om West-Canada te doen the inside passage schijnt nog mooier qua natuur te zijn....

Groetjes
Griet
([email protected])

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan