reisgenoote disneyland parijs gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

lonneke

New Member
ik zou het leuk vinden om in juni een paar dagen naar disneyland parijs te gaan. omdat ik niet alleen wil zoek ik een leuke vrouw van 25+(ikzelf ben 34) die met me mee wil. ik heb nog niets gebo0ekt, wil eerst weten of er mensen mee willen. ik zou dan 3 dagen willen gaan. wie heeft er zin om mee te gaan?het zou leuk zijn als we dezelfde hobby hebben, maar het hoeft niet. ben jij een gezellige spontane meid en heb je zin om mee te gaan reageer dan direct.

Disney in juni

ik zou het leuk vinden om in juni een paar dagen naar disneyland parijs te gaan. omdat ik niet alleen wil zoek ik een leuke vrouw van 25+(ikzelf ben 34) die met me mee wil. ik heb nog niets gebo0ekt, wil eerst weten of er mensen mee willen. ik zou dan 3 dagen willen gaan. wie heeft er zin om mee te gaan?het zou leuk zijn als we dezelfde hobby hebben, maar het hoeft niet. ben jij een gezellige spontane meid en heb je zin om mee te gaan reageer dan direct.

Hoi,

Ik ben 25 jaar en gek op Disney. Ik heb van 20 juni to 27 juni een paar dagen vrij omdat ik van baan wissel. Mijn relatie is nog niet zo lang stuk gelopen, vandaar dat ik nog niet echt geniet van mijn vrije dagen alleen. ik zou graag wat leuks gaan doen en ben zoals gezegd een enorme Disney fan. Komen deze dagen overeen met jou plannen?

Gr. Ingrid

ik ben inmiddels voorzien. ik ga morgen met een groep van 8 personen naar disneyland. veel succes. groetjes lonneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan