Reisgenootje (28-35j) gezocht voor warm land eind oktober/begin november

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jess87

Member
Ik ben op zoek naar een reisgenoot, leeftijd tussen 28 en 35 jaar om naar een warm land te gaan (of toch warmer als België). Budget max. +- 1.500 EUR.
Ik kan vertrekken vanaf 24 oktober en zou terug thuis moeten zijn op 7 november (vanwege werk en avondschool).

Korte omschrijving van mezelf:
Ik woon in de kempen (regio Geel-Mol-Meerhout).
Bakken en braden op strand in de volle zon is niets voor mij (max. paar uurtjes op een dag en dat is soms al te veel :-) ). Ik hou vooral van cultuur, natuur en een klein beetje avontuur. Ik ga graag dingen bezoeken, bootexcursies, de natuur intrekken, locaal eten,... Ik ben een anti-roker en geen uitgaansbeest dus elke dag ergens op café zitten om de nodige pintjes te drinken is voor mij absoluut een no-go.
Normaal ga ik altijd met een goede vriendin op vakantie maar die is ondertussen getrouwd. Daarom probeer ik via deze weg iemand met dezelfde interesses te vinden.

Ik ben aan het zoeken geweest naar een groepsreis voor deze periode maar helaas heb ik er geen enkele gevonden (ofwel de data die niet kunnen ofwel volzet).

Dag Jess, ik ben zelf ook van de Kempen en net 36 geworden vorige maand en niet-roker. Ik ben van plan om tussen 1 november en 5 november naar de Algarve te gaan in het zuiden van Portugal, maar de periode en duur staan nog niet helemaal vast.

Het is de bedoeling om een relaxvakantie te hebben om daar op het gemak dingen te verkennen, wandelen en nabijgelegen eilandjes en/of parken te bezoeken. Het is dus niet mijn ambitie om op zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk proberen te bezoeken, maar eerder te genieten van de gemoedsrust, het weer en bezienswaardigheden.

Mocht je dit aanspreken, mag je altijd iets laten weten.

Hoi Jess, oh lijkt me wel wat.
Ik ben een 33-jarige dame uit West-Vlaanderen.
Zelf ben ik al een tijdje op zoek naar een reisgenote die voor een 2-tal weken richting de zon wil.
Welke bestemmingen spreken u zoal aan?
mvg

Dag Jess, ik kan me helemaal vinden in je bericht, maar misschien is het voor dit jaar een beetje kort dag. (En ik ben 37 jaar). Misschien heb je wel zin in een citytripje en volgend jaar een grotere reis. (Eventueel groepsreis?) Ik ben ook geen strandganger en wil zoveel mogelijk zien als ik ergens op vakantie ben. Tot de vroege uurtjes op café hangen, doe ik ook niet echt op vakantie. Ik ben dan wel te vinden voor en terrasje, concert of één of ander evenment dat dan plaatsvindt. Ook niet-roker.

Ik ben momenteel aan het kijken voor een groepsreis richting Westkust USA voor volgend jaar, maar ik sta ook open voor andere suggesties, indien ik een reisgenootje vind,.

Of als iemand anders zich hierin kan vinden? Laat maar horen

Hallo!

Bedankt allemaal voor jullie reactie ;-)
Ondertussen is de planning wat in het water gevallen en moet ik de reisperiode aanpassen (vanwege avondschool en zo van die zaken...)
De planning is dat ik van 13 tot 19 november naar Alicante zou gaan. Toevallig iemand die die periode daar ook is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan