Ik ben op zoek naar een reisgenoot, leeftijd tussen 28 en 35 jaar om naar een warm land te gaan (of toch warmer als België). Budget max. +- 1.500 EUR.
Ik kan vertrekken vanaf 24 oktober en zou terug thuis moeten zijn op 7 november (vanwege werk en avondschool).
Korte omschrijving van mezelf:
Ik woon in de kempen (regio Geel-Mol-Meerhout).
Bakken en braden op strand in de volle zon is niets voor mij (max. paar uurtjes op een dag en dat is soms al te veel
). Ik hou vooral van cultuur, natuur en een klein beetje avontuur. Ik ga graag dingen bezoeken, bootexcursies, de natuur intrekken, locaal eten,... Ik ben een anti-roker en geen uitgaansbeest dus elke dag ergens op café zitten om de nodige pintjes te drinken is voor mij absoluut een no-go.
Normaal ga ik altijd met een goede vriendin op vakantie maar die is ondertussen getrouwd. Daarom probeer ik via deze weg iemand met dezelfde interesses te vinden.
Ik ben aan het zoeken geweest naar een groepsreis voor deze periode maar helaas heb ik er geen enkele gevonden (ofwel de data die niet kunnen ofwel volzet).
Ik kan vertrekken vanaf 24 oktober en zou terug thuis moeten zijn op 7 november (vanwege werk en avondschool).
Korte omschrijving van mezelf:
Ik woon in de kempen (regio Geel-Mol-Meerhout).
Bakken en braden op strand in de volle zon is niets voor mij (max. paar uurtjes op een dag en dat is soms al te veel
Normaal ga ik altijd met een goede vriendin op vakantie maar die is ondertussen getrouwd. Daarom probeer ik via deze weg iemand met dezelfde interesses te vinden.
Ik ben aan het zoeken geweest naar een groepsreis voor deze periode maar helaas heb ik er geen enkele gevonden (ofwel de data die niet kunnen ofwel volzet).