Reisgenootje 50+ gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

carine

Member
Hoi,ik ben een actieve 50+ jong van geest,hou van wandelen,natuur,cultuur.Zijn hier nog 50+ die graag mee willen.Mijn voorkeur gaat naar Azie,maar alles is bespreekbaar😉Voor periode sept./ okt.
Tot vlug,grts Carine

ik ben ondertussen een actieve 60+ en ook van antwerpen.
ik ga mogelijks binnenkort ook naar azie ...

ik had al een antwoordje gestuurd naar je zoekertje van "Azie" : "er is nog niks concreet, maar begin stillekes aan te brainstormen, dus alles is nog mogelijk ..."
Ik ben dus dezelfde Aramisa en er is nog niets beslist. Alle mogelijkheden staan nog open ...

Groetjes

Als je van een beetje avontuur houd en graag afwijkt van de toeristische paadjes : Sowieso plan ik voor volgend jaar (dit jaar gaat helaas nog niet wegens corona) een volgende overland door oostelijke deel van de zijderoute en dan nog verder door tot +- Indonesie. Je hoeft niet de volledig route te doen, een deel ervan kan ook.
Ik heb reeds meerdere ervaringen met overlands en deze organisatie : steeds tevreden. Dus wacht ik nu al 3 jaar (corona weet je wel ...) op mijn volgende.
Ik hoor het wel als dit je mogelijks interesseert.
Groetjes.

He Carine, Mss ben ik wel die jeugdige 50-plusser die jij zoekt. Zelf zoek ik voor het najaar ook weer een avontuurlijke reisgenoot die houdt van een wandelingetje en natuur & cultuur. Mocht je nog interesse hebben zie ik je reaktie graag verschijnen, bvk via mijn e-mail [email protected]

hallo, je oproep klinkt me als muziek in de oren, al paar keer in Azië geweest, mijn favoriete bestemming.
Al iets geboekt ondertussen? Zou in sept of oktober willen gaan.
Wat ook op mijn lijstje staat is eilandhoppen Cycladen, (zeker Santorini).
Als er iemand geinteresseerd is 1 van deze 2 mag je me altijd contacteren.

groetjes
Chris

Laatst bewerkt:
Hoi,nog niet geboekt...Fijn ,miss.kunnen we eens afspreken...Waar woon je? Ik in de kempen,nl.Geel
Grts,
Carine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan