reisgenootje begin januari midden- of zuid-amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesv

New Member
reisgenoot begin januari midden- of zuid-amerika, afrika

Hallo allemaal,

Wie heeft er zin om samen met mij, of in groep, de eerste 2 weken van januari naar de zon te trekken?

Bestemming: mijn voorkeur gaat uit naar Midden- of Zuid-Amerika (Cuba, Costa Rica, Panama, Peru, ...) of Afrika (Kenia, Tanzania, ...)
Budget: bespreekbaar

Ik hou van actieve vakanties. Op 't gemak rondwandelen, zo veel mogelijk bezoeken (zowel cultuur als natuur), 's avonds lekker gaan eten in plaatselijke restaurantjes, ... kortom een stressloze vakantie.

Ben je ongeveer mijn leeftijd (28-35j), aarzel dan zeker niet om me te contacteren!

Groetjes
Lies
29j, w-vl

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw, 29 jaar en op zoek naar een reisgenootje m/v (28-35j) om de eerste 2 weken van januari naar de zon te trekken.

Bestemming: mijn voorkeur gaat uit naar midden- of zuid-amerika (Cuba, Costa Rica, Panama, Peru, ...)

Ik hou van actieve reizen, wil graag dingen bezoeken (zowel natuur, cultuur, ...). Er mag wat luxe aanwezig zijn maar liefst geen pure strandvakanties.

Aarzel dus zeker niet om me te contacteren

Groetjes
Lies

Dag Lies, dat spreekt me 100% aan alleen zit ik qua data niet helemaal gelijk, check deze even https://reisforum.net/zoek-een-reis...ht-22-december-6-januari-warm-liefst-ver.html Misschien is er toch wat mogelijk? Toon

Laatst bewerkt door een moderator:
Mexico

Hey Lies

Ik zit de eerste 9dagen v januari in Guatemala/Mexico en zou die laatste dagen van mijn reis aan het strand willen doorbrengen van Tulum, PLaya de Carmen en Cancun. Tempel bezoeken, event. snorkelen, lekker gn eten, strand liggen.
Als je interesse hebt laat me weten want ik ben voorlopig alleen en zou dit wel liever met een reispartner doen.
Grtjs! Griet (31jaar)

Hallo allemaal,

Wie heeft er zin om samen met mij, of in groep, de eerste 2 weken van januari naar de zon te trekken?

Bestemming: mijn voorkeur gaat uit naar midden- of zuid-amerika (Cuba, Costa Rica, Panama, Peru, ...) of Afrika (kenia, tanzania, ...)

Ik hou van actieve vakanties. Op 't gemak rondwandelen, zo veel mogelijk bezoeken (zowel cultuur als natuur), 's avonds lekker gaan eten in plaatselijke restaurantjes, ... kortom een stressloze vakantie.

Ben je ongeveer mijn leeftijd (28-35j), aarzel dan zeker niet om me te contacteren!

Groetjes
Lies
29j, w-vl

Hey Griet,

Guatemala spreekt mij enorm aan, maar 'k moet wel zeggen dat ik vorig jaar al naar playa del carmen ben geweest :-). Prachtige streek! Snorkelen moet je zeker doen, 't is een van de mooiste koraalriffen ter wereld (na het great barrier reef).

groetjes
lies

Lies en Griet,

Ik heb ook een reis van een paar weken naar Midden- of Zuid-Amerika in gedachten. Ik vertrek ivm werk liefst zo snel mogelijk (heb op dit moment geen klus dus mijn baas is er dan helemaal voor). Ik wilde in eerste instantie alleen heen gaan om te kijken hoe dat is maar met iemand anders lijkt me ook leuk. Ik hou van afwisseling in een reis, maar ben over het algemeen niet een enorme fan van musea; dan doe ik liever iets actiefs als een trekking. Verder maak ik graag foto's op reis (hobby).

Tot nu toe heb ik alleen georganiseerde groepsreizen gedaan, maar op deze manier reizen lijkt me eigenlijk leuker.

Lijkt dit jullie wat?

Hoi Lies,

Ik was van plan om begin 2013 (jan-feb) naar Costa Rica te trekken. Mijn eerste bedoeling was een groepsreis te boeken met koning Aap, Djoser of iets dergelijks.
Het leuke van dergelijke reizen is dat alles geregeld is en dat je de belangrijkste dingen wel gezien heb. Nadeel is de prijs, en je weet van voordien niet wie er allemaal meegaat. (Op een paar sites waar je het wel kan zien, blijkt dat momenteel een ouder publiek te zijn, waarschijnlijk omwille van de wat moeilijker tijden)

In tweede instantie ben ik ook beginnen rondkijken om gewoon op eigen houtje te gaan. Ticket boeken, hostels via internet boeken, en evt een auto huren. Maar dat zou ik liever niet op mijn eentje avonturieren.

Dus ben ik op zoek naar een reispartner. Beide bovenstaande opties staan voor mij nog steeds open...

Ik ben zelf 35m van Kortrijk.
Periode: zowiezo ben ik tussen Kerst en nieuw thuis, en andere dagen kan ik in principe mijn verlof boeken wanneer ik dat wil.
Ik sta ook open voor suggesties van andere bestemmingen.
([email protected])

Hallo Lies

Ik ben een vrouw van 27 uit West-Vlaanderen, en op zoek naar een reisgezel in januari (heb de hele maand verlof, dus veel mogelijkheden!) Zelf geef ik ook de voorkeur aan actieve vakanties, met voldoende afwisseling. Had m'n gedachten eerst zowat gezet op Zuid-Afrika: rondreizen, misschien vertrekken vanuit Cape Town, de Tafelberg beklimmen? Zou jou dat iets zeggen? Ik hoor ook veel mensen enthousiast vertellen over Cuba en Costa Rica, dus speel zeker ook met die reisplannen!

Groetjes,
Sjouke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan