Hey! Mijn naam is Sarah, 24 jaar, en ik ben op zoek naar een reisgenootje die samen met mij naar Brazilie wil! Ik wil al superlang naar daar en heb echt het gevoel dat het waarschijnlijk nu of nooit is (voordat ik in het werkleven stap ) Ik zou in januari 2012 vertrekken, en dan daar 2 maanden rondtrekken concrete reisplannen heb ik nog niet, maar wel al veel ideeen, ik pas mij natuurlijk ook aan aan mijn reisgenootje Heb jij ook zin in avontuur zowel in de groene amazone als op de zalig mooie stranden van brazilie, zeker reageren!! xxsarah
Hoi Sarah!
Ik vertrek in december, maar begin in januari mijn rondreis door Brazilie. Ik heb een airpass voor Manaus-Fortaleza, Salvador-Brasilia-Campo Grande. Delen van die reis wil ik met de bus doen om het landschap toch nog een beetje mee te maken.
Heb je ondertussen al plannen?
Gr, Melissa
Wat toevallig! Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor januari. Ik hoop dan 4 a 5 weken weg te kunnen. Ik ben een vrouw, 27 jaar. Heb al vaker gereist/gebackpacked maar brazilie is nieuw voor mij!
En ook ik wil al zooo lang naar Brazilie!
Heb nog geen concrete plannen..Maar dacht naar Rio te vliegen en vanuit daar te kijken hoe en wat. Carnaval zal ik dan net niet meemaken..