Ik ben sinds een half jaar single ( hetero man) en ik mis het wel om er af en toe op uit te gaan. Alleen bevalt mij niet heel goed. Ik zoek een reismaatje die ergens in 2023 ( nog geen concrete plannen) mee wil een week of twee weken op vakantie. Vervoer mag met mijn auto of vliegtuig. Man / vrouw, niet perse een voorkeur. Hou mij ook aanbevolen voor evt. andere tripjes. Bij voorkeur iemand tussen de 25-35.
Hoe ziet een vakantie er voor jou uit ?
Bij mij is dat vooral relaxen, lekker eten en drinken, genieten van zon en strand/zwembad.
Daar kan ook een avontuurlijke of culturele uitstap bij zitten. Snorkelen vind ik ook heel fijn. Mijn voorkeur gaat bijvoorbeeld uit naar egypte in het voorjaar van 2023 maar sta open voor suggesties ...
Ik hou wel van vakanties waarbij ik ook dingen kan zien. Dus inderdaad heerlijk relaxen is fijn, maar ik zou niet 24/7 op een resort willen zitten. Egypte ben ik nog nooit geweest, maar lijkt mij wel leuk! Ik hou van zon vakanties, maar ook wel bijv naar Italië gaan en dan een leuke route wandelen ofzo en daarna lekker aan het water ofzo haha. Beetje een combinatie.
Hoi,
Telkens ik in Egypte ben geweest was dit wel in een resort. De omgeving buiten is niet altijd even veilig en vandaar dat je best onder begeleiding op uitstap gaat ... Maar het is betaalbaar en vrij 'zonzeker' in het voorjaar. Ik hoorde via vrienden dat Gambia ook een goed alternatief is en toch net wat veiliger om de omgeving te verkennen. Weet niet wat je daar van zou vinden?
Wat kilometers gaan stappen is voor mij zeker geen probleem.
Ohh je bent er al bekend? Nou ik sta wel open voor Egypte hoor. Ik.vind het wel leuk om meer te zien van de wereld. Gambia, dat moet ik eens een beetje Googlen haha. Ken het wel, maar nooit in verdiept. Jij bent ook single begrijp ik? En gaat ook niet graag alleen?
Hi Niels, Ik ben een roadtrip aan het plannen van Nederland naar Georgie. Veel landen om te zien onderweg, maar ik zou graag de eerste landen overslaan want daar ben ik al te vaak geweest. Ergens beginnen in het voormalig oostblok of Balkan. Is het misschien een leuk idee voor jou?