G giva Active Member 16 jun 2014 #41 Oh klopt, sorry, ik had me vergist. Ik had naar de bovenste prijs gekeken vanaf prijs was 47 euro. Hotel wakeup is ook 55 euro had ik ergens gezien, maar deze is ook goed
Oh klopt, sorry, ik had me vergist. Ik had naar de bovenste prijs gekeken vanaf prijs was 47 euro. Hotel wakeup is ook 55 euro had ik ergens gezien, maar deze is ook goed
reisgirl Member 16 jun 2014 #42 Hotel Copenhagen is nu nog vrij, het andere hotel Copenhagen Go is al weg zag ik net
reisgirl Member 16 jun 2014 #51 Stel dat we apart betalen, wat zou kunnen maar ik heb geen mastercard, ik betaal altijd met mijn gewone bankcard, kan dat ook?
Stel dat we apart betalen, wat zou kunnen maar ik heb geen mastercard, ik betaal altijd met mijn gewone bankcard, kan dat ook?
G giva Active Member 16 jun 2014 #55 Paypall gaat ook, alleen mss annulerings maar reisverzekering niet
reisgirl Member 16 jun 2014 #56 ok, dan sluit ik ook een annuleringsverzekering af, I deal, dat heb ik en internetbankieren ook, dus dat is geen probleem
ok, dan sluit ik ook een annuleringsverzekering af, I deal, dat heb ik en internetbankieren ook, dus dat is geen probleem