Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje gezocht Europa of Azië (periode juni-juli)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TravelDaan

New Member
Hi, ik ben Daan, 20 jaar en student aan de HAN in Nijmegen. Graag zou ik aankomende zomer nog een reis willen maken in Europa of Azië. Het zou mij erg leuk lijken dit te doen met een leuke reisgenoot (m/v), liefst tussen de 18-22 jaar. Stuur gerust een berichtje als je het leuk lijkt dit samen te doen, mogelijkheden kunnen we dan t.z.t. bespreken!

Hi Daan, ik woon ook in Nijmegen en ben ook 20! Ik zit aan het einde van mijn tussenjaar en wil graag in dezelfde periode met iemand gaan roadtrippen in Europa of iets in die avontuurlijke richting. Azië is voor mij helaas niet mogelijk. Laat maar weten of je nog iemand zoekt. Groetjes Rubi

Hi Daan en Rubi,

Ik vertrek ergens in mei/juni op roadtrip door Europa (redelijk flexibel qua datum) voor twee/drie weken. Beetje richting Oostenrijk, Slovenië en Kroatië. Solo reizen is een optie, maar toch gezelliger met reisgenootjes. Heb nog plek voor 1 tot 3 reisgenootjes, er is nog plek dus

Mijn plan is om door Europa te roadtrippen voor 2/3 weken. Van actief tot relax en van cultuur tot natuur.

Wellicht iets voor jullie? Let me know!

Groetjes,
Himat

Hey Rubi, wat is je instagram? Misschien kunnen we vanaf daar wat makkelijker praten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...