Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje gezocht januari, 3 weken. Bestemming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

elise1986

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben zelf 30 jaar en op zoek naar iemand rond de zelfde leeftijd die met mij mee een reis wilt maken in januari. Ik zou het liefst de eerste week januari vertrekken.
Bestemming kan nog over gesproken worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een reis rond Johannesburg (zuid-Afrika) Andere voorstellen zijn ook welkom

Wie heeft er nog geen concrete plannen en wil met mij mee?

Groetjes Elise

Hey

ik heb zo wat dezelfde plannen. vlak voor nieuwjaar vertrekken en dan een 20 dagen te reizen ...
ik had al wat opgezocht voor Indonesië, maar sta voor veel open ...

misschien een privé message?

Hallo elise.

Ik ga naar gambia voor 2 weken in begin januari.

Heb veel mooie verhalen gehoord over het land en er is veel te doen en er zijn mooie stranden en elke dag 30 graden.

Misschien heb je interesse ?

Groeten jeroen

Hoi allen,

Ik zou graag begin volgend jaar ook een nieuw stukje wereld aan het ontdekken zijn. Man, 33 jaar, op reis hou ik van wandelen in de ongerepte natuur en het lokale eten ontdekken. Azië heeft een lichte voorkeur aangezien ik daar nog niet gereisd heb.
Ik ben nog aan het twijfelen om mee te gaan met het zuiderhuis jongerenreizen naar de Filipijnen maar deze is nog niet gegarandeerd. Misschien onstaat er hier wel een gezellig groepje.
Een maand (tss 23/12 en 31/03) is voor mij het maximale van tijdsduur. De laatste week van dit jaar hoef ik niet te werken en kan ik dus ook al.

Veel reisgenot,

Simon

Laatst bewerkt:
Hi, nog op zoek naar reispartner voor 2017 en Zuid Afrika kan me zeker boeien.
Ik ben 36 / man / regio Gent / sportief / cultuur- en natuurliefhebber / flexibel in reisdata

Als je maart wil overwegen dan heb ik wel zin!
Januari gaat te lastig zijn ivm werk

Ik ben ook op zoek naar een reispartner van mijn leeftijd. Ikzelf ben 27j Heb wel geen ervaring in alleen reizen. Grtjs

Ik ben ook op zoek naar een reispartner van mijn leeftijd. Ikzelf ben 27j Heb wel geen ervaring in alleen reizen. Grtjs

Hoi Marjan,

Ik ben zelf een jongen van 28 jaar uit leuven en op zoek naar een leuke reispartner van mijn leeftijd.
Mijn eerste idee gaat uit naar een leuke citytrip in europa, maar ik sta ook open naar voor trips buiten europa.

Op zich zijn mijn verlofdagen nog flexibel in te plannen, dus er staat nog niks vast.

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...