Reisgenootje gezocht - Juli of kerstvakantie 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tharsiga

New Member
Hoi Allemaal!

Mijn naam is Tharsiga en ik ben 19 jaar oud. Ik ben op zoek naar een reismaatje om mee te reizen in de maand en/of in de kerstvakantie! Omdat ik het liefst zoveel mogelijk van de wereld wil hebben gezien uiteindelijk, sta ik open voor veel bestemmingen :)
Wat meer over mij: ik studeer Farmacie aan Universiteit Utrecht, ik woon op kamers in Zeist en kom uit Dieren. In mijn vrije tijd volleybal ik graag, hou ik van nieuwe recepten uitproberen, piano spelen en wandelen. Verder werk ik in het onderwijs als bijbaantje. Op reis vind ik het tof om te leren over nieuwe culturen en doe ik graag actieve dingen (hiken, kanoën, duiken staat ook nog op de bucketlist). Ook een drankje doen of op het strand chillen vind ik altijd lekker. Ik ben iemand die het altijd wel leuk vind om nieuwe dingen te proberen. Zoek jij nog een reismaatje voor dezelfde periode en lijkt het je leuk om elkaar beter te leren kennen? Stuur me vooral een berichtje via hier of via insta (@tharsigaselva) 😊

hai hai

ik ben een gezellige alleenstaande mama
en zoek ook reismaatje voor naar de zon spanje portugalgriekenland
grt mar hoofddorp

Hi Marjo, nieuw op deze site en weet niet precies hoe het werkt. Ik geloof dat jij mij dit bericht hebt nagelaten, is het niet? Hartelijk dank voor je spontane reactie en wil het contact met je opstarten voor een eventuele vakantie. Met respect voor het moederschap. Heb je een zonen en of dochters? Begrijp ik goed dat je kind mee gaat met vakantie?

hai hai

ik ben een gezellige alleenstaande mama
en zoek ook reismaatje voor naar de zon spanje portugalgriekenland
grt mar hoofddorp
Hi Marjo, Ik ben Barbara, kun jij mij eerst a.u.b. op de hoogte brengen: of ik mijn vorige bericht op de juiste heb gepost aan jou? B.v.d.

Dag Marjo, mocht je mijn bericht niet goed zijn geplaatst, aarzel dan niet contact met mij op nemen met whatsApp en telefoonr. 06 51645139

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan