Reisgenootje gezocht: juni Indonesië

Paulien23

New Member
Hoihoi!

Geïnspireerd door Floortje Dessing, een druk jaar en een hele berg enthousiasme om het gewoon wèl te doen.

Mijn plan is om van komende eind juni tot eind juli, 4 weken op reis te gaan en de eilanden Java en Bali (evt. Lombok) aan te doen. Over +/- een maand richting Indonesië dus :)
Verder qua invulling staat alles nog open!

Ik ben een actieve, sociale reiziger van 23 jaar, en studeer nu, na de bachelor Geografie afgerond te hebben, door met de lerarenopleiding Aardrijkskunde in Groningen. Ik word dan ook helemaal gelukkig van natuur (jungle, stranden, thee-en rijstvelden, flora&fauna, en vooral vulkanen) en cultuur (tempels, de bevolking, tradities, dorpen en steden(bouw), het koloniale verleden). Reizen is je vooral onderdompelen in die cultuur; zowel de Indonesische als die van de backpackers :) Een avondje uit, nieuwe mensen leren kennen en een rustdag op het strand hoort er dus ook bij.

Hoewel ik wel wat 'buitenland ervaring' heb, is het backpackerswereldje een nieuwe voor mij. Het lijkt me dan ook leuk om met (een) reisgenoot(jes) de reis te beginnen en/of verder met elkaar te maken.

Ik ga graag semi-gepland op reis, maar reis ook vooral go-with-the-flow en zien wat Indonesië te bieden heeft maar ook waar wijzelf (dan) behoefte aan hebben!

Klikt dit een beetje met jouw reisinvulling? Stuur me dan vooral een berichtje, hieronder of op Insta/Facebook paulinaaslats.
Dan kunnen we samen verder puzzelen om een geweldige reis te maken!

Groetjes, Paulien

Bovenaan