reisgenootje gezocht naar ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenore

Member
Hallo

Ik ben Jolien, ben 2O jaar en ben in juni afgestudeerd. Ik ben al enkele maanden volop op zoek naar werk maar vanwege de crisis en weinig aanbiedingen in mijn sector, zit ik nog steeds thuis.
Dus, viel me het idee in om op reis te gaan. Helaas zijn de meeste van mijn vrienden volop aan het werk of hebben zelf geen geld meer vanwege eerdere reizen. Zelf wil ik op reis gaan maar heb geen immens groot budget.

Als iemand ook nog op reis wil gaan voor een week, twee weken of voor zelfs voor enkele maanden en weet die waar naartoe: Ik sta voor alles open!!!

Ik hou van verschillende culturen, geschiedenis en plaatsen waar je kan in wegdromen maar ben niet vies op met de rugzak op stap te gaan (dat zou een hele nieuwe ervaring zijn voor me). Heb je interesse? Je mag man of vrouw zijn, liefst iemand in mijn leeftijdscategorie en ben je een beetje 'goed-zot' :wink: en heb je een goed gevoel voor humor? Dan twijfel ik er niet aan dat we goed met elkaar zullen kunnen opschieten.

Laat maar iets weten. Ik kijk er alvast naar uit. Doen!:good:

reisje

hoi, zelf heb ik binnenkort wat verlof een week of 2 en zou graag op reis gaan. Wat is je budget ongeveer om op reis te gaan?
Ik ben een jonge sportieve man van 26. Heb je interesse mail of contacteer me maar via msn [email protected]

Letland-Estland-Litouwen

Hej!
Ik ben Leen, 24j, net afgestudeerd (en herken het probleem van studerende of werkende vrienden & vriendinnen die dus helaas niet mee kunnen) en op zoek naar een reisgenote om in de maand december de Baltische staten eens te gaan verkennen, m.a.w. Letland, Estland en Litouwen (& hun hoofdsteden)! Mijn budget ligt ook niet hoog dus ik ben van plan in jeugdherbergen te verblijven (is daar heel goedkoop) en zelf wat te koken enz... Ik ga ook vooral om de natuur & cultuur van daar eens op te snuiven, ben wat reisgidsen aan het doorbladeren maar wil ook niet té veel op voorhand vastleggen zodat het nog avontuurlijk blijft :)... Als ik niemand vind om mee te gaan, ga ik alleen, maar het is natuurlijk altijd leuker (en veiliger) met twee :)! Dus als een van jullie zin heeft... geef maar een seintje! x

op reis

Hallo!
Ik zit ook met het plan om voor een maand (of iets langer) op reis te gaan.
Ik ben 18, klaar met mijn vwo en ben dit jaar aan een studie begonnen maar ben daarmee gestopt.
Mij lijkt het leuk om een stukje mee te gaan met een groepsrondreis door bijvoorbeeld Afrika, en daarna nog even op eigen houtje verder te gaan.
Landen als bijvoorbeeld Kenia, India, Thailand enz trekken mij het meest:biggrin:

Ik kan alleen wel pas rond maart weg, omdat ik nog even hard moet werken en sparen om op reis te gaan!
Ik hou ook van verschillende culturen en geschiedenis, dus laat maar even een berichtje achter als het je wat lijkt!:cool:

Groetjes Laura

[hey Leen,

Ik ben 25j., afkomstig van het waasland en wil misschien ook nog wel een reisje doen. Ik werk, heb nog wat verlof staan. Ik wou eerst een soort groepsreis doen, maar dat is allemaal snel volzet en soms ook wel vrij duur.

Hoe lang zou je gaan? Ben je nog al alleen of via dit forum op reis geweest? Ik heb dit forum nog maar recent ontdekt eigenlijk.

groetjes

Hej Flavie,

dat is toevallig, ik ben ook van het Waasland :)!

Ik zou een kleine maand gaan (van 2 tot 28 dec)... ik heb dit forum ook nog maar net ontdekt en was van plan om alleen te gaan als ik niemand meer vond... maar met twee is toch altijd fijner (en veiliger) hé.

Sowieso zijn er al drie mensen (waarvan twee vriendinnen van me) die vanaf 20 dec naar Riga komen, maar dus was ik nog op zoek naar een reispartner van 2 tot 20 dec (of langer natuurlijk)! Het plan is om zowel Letland, Estland als Litouwen te gaan verkennen (zeker hun hoofdsteden) en wat cultuur & natuur op te snuiven...

Laat maar horen wat je ervan denkt!

Groetjes,
Leen
x

Dag Leen,

Helaas heb ik niet zoveel verlof meer, een dag of 10 max. ongeveer. Dusja, ...dan zal het moeilijk worden hé, om rond te trekken in de Baltische staten. Ik wens je in ieder geval een goede reis en hopelijk vind je een leuke reispartner ... want om zo maar op je ééntje te gaan dat lijkt me ook niet alles!

Wase groetjes

Hallo Jolien,

ik ben Richard Heesterbeek en ben van plan om van 19 dec t/m 3 jan of zo op reis te gaan naar zweden. Zweden is het ideale land voor low budget reizen.
Graag zou ik wel willen gaan met een klein groepje, 7-8 personen, als je intressen hebt, laat me iets weten.

m.v.g. Richard

goed zot !

Beste,

Vond jouw gegevens via ’t net ….

Misschien interesseert hetvolgende jou:

Ik ga per 25 december dit jaar een tochtje doen met een vrachtwagen,
Overland via Frankrijk, spanje en marokko naar West-Sahara en terug.
+/-10.000kilometer, waarvan een goed stuk over harde pistes en minder begane wegen.
Zie ook: www.2dehands.be en tik SAHARA OVERLAND als zoekopdracht.

Indien interesse geef een seintje terug.
Indien niet, geef misschien ook een seintje terug, da’s nog zo sympathiek.

Groetjes,
Guy

Reis Azie

Hoihoi!

Je hebt al heel wat reacties zo te zien!!
Ik wil graag in Maart 2010 naar Azie vertrekken. En dan van thailand naar cambodja, naar laos, myanmar, naar nepel!
Niets staat nog vast maar dit lijkt mij een erg mooie route! Reistijd zal een paar maanden zijn!
Het hangt er echt vanaf of je zoiets leuk zou vinden, maar misschien kunnen we mailen als je het iets lijkt:
[email protected]

Groetjes, Tanja

Ik wil graag begin augustus voor twee weken ergens in Italië gaan maar ben ook alleen voor het moment, interesse? Laat gerust iets weten :) Groetjes Mike.

En de zoveelste.......

Wel aan reactie geen gebrek zie ik, MAAR je weet maar nooit:

Ik ga van vrijdag a.s. (de 22ste) s'avonds vertrekken naar Malaga, en ben nog op zoek naar een reisgenoot enne... medechauffeur.... 'Tis maar een klein stukje rijden (uurtje of 20).

Daarnaast ben ik overdag ook nog beroerd gezelschap, want ik ga daar naartoe om te gaan paragliden. Des avonds is met mij meestal echter wel wat gezelligs te beleven, zoals, hapje drankje, dansje enz.

Het vervoer is niet verkeerd; een goed uitgeruste luxe pick-up en de kosten daarvoor zijn natuurlijk voor mij.

Enne.... Zelfde leeftijd gaat mij niet helemaal lukken; ik ben vorige week 41 geworden (getrouwd, huisje, boompje en geen beestjes, maar wel dotjes).

Je weet maar nooit en hoe dan ook een fijne vakantie !!!

Bram:cool:

Enkele discussies boven de jouwe heb ik ook een oproep gelanceerd om 3weken van moskou naar peking te gaan. Misschien ben je wel geïnteresseerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan