Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenootje gezocht om door frankrijk te trekken vanaf 18 juli 2015 met mobilhome en vespa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom62

New Member
hallo,

zit er wat avontuur in u verborgen?
zin om op een aangename manier Frankrijk te verkennen?
ik ga erop uit met mijn comfortabele mobilhome met de Vespa achteraan opgemonteerd
en vertrek naar Frankrijk toe.
we overnachten op rustige slaapplaatsen,meestal bij de boer,we vermijden grote campings.
we blijven een aantal dagen ter plaatse en trekken later eventueel door,wat helemaal niet moet.
Afhankelijk van wat allemaal te bezichtigen is in de omgeving blijven we een aantal dagen ter plaatse.
ik ben een natuurmens, daarmee bedoel ik dat ik hou van rust en zich begeven in de natuur.
een stukje cultuur kan erbij,bezoekjes aan gezellige dorpjes enz. maar eerlijk gezegd musea zijn mijn ding niet.'s Avonds gezellige barbecue met de lekkernijen uit de omgeving.
ik ben een man 53 jaar uit de omgeving west vlaanderen en zoek een reisgenote( 40-50 j) met dezelfde interesses
liefst uit de omgeving west-oost vlaanderen hoewel afstand niet echt een rol hoeft te spelen.
niet roker.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...