Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje gezocht Thailand juli 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mardi

New Member
Hoi!

Ik ben Mardi (26). Ik woon in de buurt van Nijmegen.

Ook ik ben op zoek naar een reismaatje. (23 - 30 jaar).
Mijn vriend deelt helaas niet de zelfde interesse voor reizen, maar dat neemt niet weg dat ik niet mag gaan
Nu kan ik alleen gaan, maar met weinig tot geen ervaring met backpacken, ga ik liever samen. Veel leuker ook!

Het liefste wil ik naar Thailand, maar als jij met een ander alternatief komt, ben ik een en al oor. Mijn interesses liggen bij een combi van rust en actieve activiteiten. Ik wil graag veel zien. Wellicht ook een leuk avondje uit, maar dat is zeker niet mijn hoofddoel.

Ik heb juli tot aug. 2023 in gedachten.
Gaan wij samen op reis? Met wie weet.... Nog heel veel meer reizen op de planning!

Hoihoi! Ik ben Kelly uit Drenthe. 26 jaar, bijna 27 haha! Je bericht sprak mij meteen aan, ook ik wil heel graag naar Thailand maar helaas niemand die mee wil. Backpacken is ook helemaal nieuw voor mij, dan is het toch wel leuker om met iemand samen te ontdekken. Mijn interesse is hetzelfde als jou! Lekker veel zien en natuurlijk tot rust komen. Fijn dat je al data’s in gedachten hebt, helaas werk ik in de zorg en heb ik mijn vakanties al door moeten geven, maar wie weet klikt het goed en kunnen we samen kijken naar eventueel andere data’s. Mocht je al een ander reismaatje hebben gevonden, alleen maar super!!

Hoihoi!

Wat fijn dat ik niet de enige ben. Ik werk in het onderwijs dus ik moet het echt hebben van de schoolvakanties helaas... dat is of een langere tijd in juli, of maar kortere periodes van een week of 2

Hoi Mardi! Wat een leuk plan heb je. Ik ben zelf net 27 geworden en het lijkt mij ook heel leuk om zo'n reis te maken, maar inderdaad ook niet in m'n eentje. Juli/augustus is voor mij ook een goeie periode en ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal en interesses. Ik ben al wel eens in Thailand geweest, maar ik zou graag een keertje terug willen. Sri Lanka lijkt mij trouwens ook heel vet. Wat vind jij hiervan? Stuur me gerust een berichtje op instagram: @tessajohannes.

Hee Mardi! Mijn naam is Evi, ben ook 26 jaar en werk ook in het onderwijs. Daarom ben ik ook op zoek naar een reismaatje voor in de zomervakantie. Ik heb al eens gereisd door Thailand dus zou daarom wel liever naar een ander land willen. Hoe klinkt Vietnam voor jou? Als je interesse hebt dan mag je mij een berichtje sturen op insta @evivheijnsbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...