F Francissabrina New Member 14 sep 2023 #1 Hii! Mijn naam is Francis (33) en ik ben eigenlijk op zoek naar een reisgenoot die ook zin heeft om dit jaar nog 2 weken weg te gaan naar Thailand. Ik zou graag een x aantal plekken willen bezoeken en een kickboksclinic in combinatie met wat zen momenten. Voor mij nieuw territorium om via deze weg een reismaatje te zoeken maar wel zin om lekker uit mijn comfortzone te stappen! @Francissabrina
Hii! Mijn naam is Francis (33) en ik ben eigenlijk op zoek naar een reisgenoot die ook zin heeft om dit jaar nog 2 weken weg te gaan naar Thailand. Ik zou graag een x aantal plekken willen bezoeken en een kickboksclinic in combinatie met wat zen momenten. Voor mij nieuw territorium om via deze weg een reismaatje te zoeken maar wel zin om lekker uit mijn comfortzone te stappen! @Francissabrina
F Francissabrina New Member 15 sep 2023 #2 Francissabrina zei: Hii! Mijn naam is Francis (33) en ik ben eigenlijk op zoek naar een reisgenoot die ook zin heeft om dit jaar nog 2 weken weg te gaan naar Thailand. Ik zou graag een x aantal plekken willen bezoeken en een kickboksclinic in combinatie met wat zen momenten. Voor mij nieuw territorium om via deze weg een reismaatje te zoeken maar wel zin om lekker uit mijn comfortzone te stappen! Klik om te vergroten... Ter extra info; reisgenoot (vrouw) rond mijn leeftijd.
Francissabrina zei: Hii! Mijn naam is Francis (33) en ik ben eigenlijk op zoek naar een reisgenoot die ook zin heeft om dit jaar nog 2 weken weg te gaan naar Thailand. Ik zou graag een x aantal plekken willen bezoeken en een kickboksclinic in combinatie met wat zen momenten. Voor mij nieuw territorium om via deze weg een reismaatje te zoeken maar wel zin om lekker uit mijn comfortzone te stappen! Klik om te vergroten... Ter extra info; reisgenoot (vrouw) rond mijn leeftijd.
I ilse f New Member 12 dec 2023 #3 Hi Francis, al geboekt? ik wil graag met kerst naar thailand, maar wil niet helemaal alleen gaan... Ben wel al vrouw van 50
Hi Francis, al geboekt? ik wil graag met kerst naar thailand, maar wil niet helemaal alleen gaan... Ben wel al vrouw van 50