Reisgenootje gezocht Turkije zomer 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoleg85

New Member
Hoi dames!!

Ik zou graag deze zomer een lastminuteje/vakantie willen boeken naar Turkije, waar precies maakt me niet zoveel uit als het maar lekker aan het strand is

De periode waarin ik kan gaan ligt tussen 18 juli tot +/- 5 augustus of ik zou eind augustus/begin september ook nog kunnen.
De precieze data kan ik met het werk nog overleggen.

Ik ben nog nooit in Turkije geweest en wil er graag naar toe. Het land spreekt me aan, de mensen ook en ik heb al veel leuke verhalen over vakanties daar gehoord. Dus nu dacht ik...ik wil er deze zomer ook naar toe!! Maar de mensen die ik ken gaan al ergens anders naar toe of hebben niet tegelijk vakantie met mij en ja alleen gaan zie ik ook nie echt zitten
wink.gif

En vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen dus bij deze.
Ik kom zelf uit Eindhoven en ben 25 jaar, vind het gezellig om lekker aan het strand of zwembad te relaxen, uit te gaan, maar ook om dingen te gaan bezoeken, vind heel veel dingen leuk!

Dus spreekt dit je aan dan zou ik zeggen reageer!!!
smile.gif

En hopelijk gaan wij dan gezellig op vakantie deze zomer!

Groetjes nicole

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

ik weet niet als jij een groepsvakantie ziet zitten maar op het forum "vakantie 2011" zijn we met enkele die het zien zitten om samen op vakantie te gaan in juli.

als dit je wat zegt aarzel niet om ook iets te posten op dit forum zodat we een idee hebben wie mee wil en eens kunnen afspreken.

gr

Hey Nicole!

Mag ik aub jou e-mailadres of facebook? Ik zou heel graag de 1ste week van september eventueel met jou naar Turkije willen gaan (ANTALYA) Ik weet er een heel leuk hotel!! :)

groetjes,
Natalie, 25 jaar, Hasselt België

Hoi dames!!

Ik zou graag deze zomer een lastminuteje/vakantie willen boeken naar Turkije, waar precies maakt me niet zoveel uit als het maar lekker aan het strand is

De periode waarin ik kan gaan ligt tussen 18 juli tot +/- 5 augustus of ik zou eind augustus/begin september ook nog kunnen.

Ik ben nog nooit in Turkije geweest en wil er graag naar toe. Het land spreekt me aan, de mensen ook en ik heb al veel leuke verhalen over vakanties daar gehoord. Dus nu dacht ik...ik wil er deze zomer ook naar toe!! Maar de mensen die ik ken gaan al ergens anders naar toe of hebben niet tegelijk vakantie met mij en ja alleen gaan zie ik ook nie echt zitten
wink.gif

Ik kom zelf uit Eindhoven en ben 25 jaar, vind het gezellig om lekker aan het strand of zwembad te relaxen, uit te gaan, maar ook om dingen te gaan bezoeken, vind heel veel dingen leuk!

smile.gif

Groetjes nicole

Hey!

Ik ben 25 jaar en uit Hasselt. (België)
Wil je de 18de augustus of de 25ste augustus 8 dagen voor half pension naar Antalya gaan? Ik weet een goed hotel! Lekker eten, goede ligging, etc....
Ongeveer 630 euro per persoon, vertrek van uit Maastricht.
Laat iets weten! :)
xxx Natalie

Hoi dames!!

wink.gif

smile.gif

Groetjes nicole

turkije

hallo dames (natalie en nicole)

ik ben ook geïnteresseerd om mee te gaan.
ikzelf ben ook van hasselt.

zouden jullie ook openstaan voor een all in?

ik zou heel graag op vakantie willen. heb hier al een hele weg achter de rug.
we zijn met 7 personen begonnen en uiteindelijk met 2 overgebleven.
dus dit is niet goed afgelopen.

Nu zag ik jullie oproep en het lijkt me leuk om samen te gaan.

hopend op een antwoord van jullie beiden.

mss kunnen we ook email adressen of zo uitwisselen om de gesprekken wat persoonlijker te kunnen voeren.

groetjes

liesbet

Dag Liesje!

Ik had al een hotel op het oog.. (geen All in, wel half pension)
Ik wou ook eerst All inn maar half pension was ruim voldoende! :)
Het hotel heet: Talya Divan hotel (je kan het op google opzoeken) Leuke foto's!
Ik ben al eens in dat hotel geweest recent.. Alles is super meegevallen!
Vertrek data: 18 of 25 augustus, 8 dagen (via corendon.com)
ongeveer 645 euro p/p.
Vliegthaven: Maastricht.

Als je dit wel ziet zitten mag je mij jou e-mailadres geven en eventueel facebook als je dat hebt :))

groetjes!

hallo dames (natalie en nicole)

ik ben ook geïnteresseerd om mee te gaan.
ikzelf ben ook van hasselt.

zouden jullie ook openstaan voor een all in?

ik zou heel graag op vakantie willen. heb hier al een hele weg achter de rug.
we zijn met 7 personen begonnen en uiteindelijk met 2 overgebleven.
dus dit is niet goed afgelopen.

Nu zag ik jullie oproep en het lijkt me leuk om samen te gaan.

hopend op een antwoord van jullie beiden.

mss kunnen we ook email adressen of zo uitwisselen om de gesprekken wat persoonlijker te kunnen voeren.

groetjes

liesbet

Goedemiddag

ik zag hier jullie advertentie staan.

zelf ben ik ook nog op zoek naar een leuk reisje in Turkije.

ik heb ook al iets op het oog, iets voor twee weken, eerste week rondreis, tweede week strandvakantie, all in en dit voor echt een mooie prijsje...

ben dus nog op zoek naar medereizigers, is ook groepsgebonden.

Ik hoor graag een reactie van jullie.

Mijn voorkeur gaat uit naar begin september.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan