Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje gezocht tussen mei-juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosanbolleman

New Member
Hee hee,
Ik ben van plan tussen mei en juli een paar weken/maanden (Max 2) op reis te gaan. Landen die mij trekken zijn Costa Rica, Peru, Chili en mocht dat Coronawise niet mogelijk zijn sta ik zeker ook open voor een roadtrip door Europa! Ik zoek een reisgenootje die in is voor een actieve sociale vakantie en die een dagje iets voor onszelf doen niet vervelend vindt. Ik ben niet vies van een feestje maar ook heel erg weg van wandelen en de natuur. Ik zoek een reisgenootje tussen de 20-25 jaar! Neem vooral contact met mij op via instagram dan kunnen we kijken of het matcht!
Ig: rosan bolleman
🗺

Bijlagen

• 6394E835-6B11-4E2C-8B24-B9DF50649D05.webp
    337.6 KB · Weergaven: 2
Hee Rosan! Ik ben Doreen, 21 jaar en ik ben ook van plan om van mei-juli te gaan backpacken! Ik ben zelf nu vooral aan het kijken naar Midden-Amerika. Ik had in gedachten om misschien in Costa Rica te beginnen met een programma van 4 weken van Killroy (heel misschien ken je het) waar je leert surfen, Spaans lessen volgt, vrijwilligers werk gaat doen en ook gewoon het land verkennen. En anders zelf door Costa Rica reizen, maar omdat dit mijn eerste keer alleen backpacken is leek het me misschien fijn om met zoiets te beginnen. Daarna zou ik graag of door willen reizen naar Nicaragua, Guatemala en Yucatan. Of van Costa Rica, naar Panama, (miss Colombia) en Peru. Miss dat we een gedeelte of een groot stuk samen kunnen reizen (als het klikt haha). Mijn insta is doreensmid_.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...