Reisgenootje gezocht voor een tripje nr de zon.

stijndp

Active Member
Hey Hey,

Hier zijn we dan weer :) Al wat mensen leren kennen hier en al 3 jaar achter elkaar op reis geweest met een leuke dame via deze site. Waarom geen 4de keer :)

Dus heb jij interesse in een reisje waarin we elkaar kunnen vinden van wensen dan stuur me gerust een berichtje.

Wat zoek ik :

• Bij voorkeur een dame onder de 40. Niets geks bij denken.. gewoon men karakter als reisgenoot.
  • locatie maakt me weinig uit, ver of dichter zolang het klimaat me aanspreekt ( hou van de zon en lekker gevoel errond)Moet iets te beleven zijn wel en hou wel van mooie natuur en ben een liefhebber van een water (plonsen)
  • All in, backpacken, auto (Europa), vlieger.. alles kan, sta voor nieuwe ervaringen open.
  • periode : 7-23 augustus of 5-27 september
  • budget bespreekbaar..
Veel puntjes maar zo is het duidelijk hehe

Gewoon iemand gezellig en actief die elkaar wilt leren kennen tijdens een babbel om iets leuk te plannen.

Het is allemaal niet evident nu deze periode maar hoop er toch iets van te maken. En ja ze geven lekker veel zon komende week maar het gevoel op vakantie te zijn is toch zalig.

tot hoors!

Stijn

stijndp

Active Member
Kleine update, Augustus lijkt me nu wel al verloren, tenzij iemand er een paar dagen op uit wilt naar een grensland, lijkt me ook leuk. Met de auto. Luxemburg, Frankrijk, Nederland..

5-27 september zou ik graag nog in die 3weken met iemand leuk erop uit willen trekken.

groetjes

Bovenaan