Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenootje gezocht voor Gambia September-oktober of andere datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mamiielariie

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor 2 weken Gambia. Mijn vakantie moet eind deze maand binnen. Graag zou ik gaan buiten het zomerseizoen. Dus mijn voorkeur gaat naar September/oktober. Ook omdat het dan goedkoper is om te reizen naar daar. Het geen ik op oog heb is ee rondreis van 8 dagen en dan een strandvakantie van 7 dagen eraan gekoppeld. Die strandvakantie wil ik er voornamelijk bij omdat ik dan mijn vrienden kan opzoeken, waar we met ons twee dan naartoe kunnen gaan. Iemand intresse?

Ik ben misschien geïnteresseerd...

Zou je het eventueel overwegen om tussen kerst en nieuwjaar te gaan?

Ik heb dat afgelopen kerst/nieuwjaar gedaan, en dat is me zo bevallen dat ik er misschien een jaarlijkse traditie wil van maken.

Tussen en kerst en nieuwjaar kan ik geen verlof vragen op mijn werk. Dus dat zal moeilijk gaan helaas.
Vandaar dat ik graag de periode september zou gaan.

Heb jij eigenlijk een idee wat je moet rekenen qua budget? Ik heb al even naar die vliegtuigtickets zitten kijken en die prijzen zijn toch redelijk pittig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...