Reisgenootje gezocht voor september 2015 en/of 2016

• Onderwerp starter Onderwerp starter Emeki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Emeki

Member
Ik ben opzoek naar 1 of meerdere reisgenootje(s) die in september met mij opreis wil(len) gaan. Man/vrouw/leeftijd/...speelt geen rol. Zelf ben ik 29 en kom uit de provincie Antwerpen. Ik heb nog geen idee naar waar, maar de bestemming is bespreekbaar. Liefst in Europa. Ik kan max. 3 weken verlof na elkaar nemen. Ik ben geen zon-zee-strandtype maar ik hou meer van cultuur, natuur, roadtrip,....ik sta voor veel open.

In 2016 wil ik graag terug een grote reis maken buiten Europa. Op mijn verlanglijstje staat de westkust van Amerika en Zuid Afrika. Als je interesse hebt om samen plannen te maken, aarzel dan niet om mij te contacteren ☺

Groetjes
Mieke

Hoi Mieke, ik sta wel voor open voor een leuke vakantie in Europa met een onbekende (is nieuw voor mij). Ik ben 41 en kom uit regio Rotterdam.

Bestemmingen zijn er genoeg in Europa, ik heb er nog niet zoveel gezien. Wil je een vlieg- of auto vakantie?

Ik hou zelf veel van Cultuur, Natuur maar vind het ook lekker om 1 dagje te nixen en te genieten van een zonnetje.

Laat je wat van je horen s.v.p.?

Gr. Robert

hey mieke
ben marc 52 j uit de provincie antwerpen,
ik ga met camper op vakanite en verken de streek per moto, had plannen richting roemenie maar kan alles bijsturen
grtjes marc

hoi mieke , ben man 31 jaar uit arendonk , heb een leuke mobilhome ,mss zin om zo wat te roadtrippen , ik kan ook 3 weken of lange bij intresee geef maar cijntje, en wil oook wel mee plannen voor amerika en africa

mvg bjorn

Hey, ben een man van 27 jaar, vl-br. Ik zou volgend jaar ook graag een roadtrip maken in de VS of Zuid-Afrika. 3 à 4 weken is ook mijn maximum.

Hey Mieke,

Ik zoek ook een reisgenootje voor in september.
Ondertussen al plannen gemaakt voor je trip?

Groetjes
Laura

hey mieke, ik ben een vrouw van 31 jaar en woon in beernem, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot om in september op reis te gaan, ik ben in verlof van 7 september tot 21 september, zelf hou ik veel van cultuur, een paar uurtjes zon mag wel maar liefst geen hele dag, mijn voorkeur voor dit jaar september gaat uit naar een reisje in europa, maakt mij niet uit waar liefst waar het warm is, volgend jaar zou ik eens buiten europa willen gaan, laat maar iets weten groetjes cientje

hela Mieke,

Die verre reis naar de westkust Amerika of Zuid Afrika zie ik helemaal zitten next year kunnen we iets afspreken?
ik sta voor veel open ben goedlachs
groetjes

hey mieke
ben marc 52 j uit de provincie antwerpen,
ik ga met camper op vakanite en verken de streek per moto, had plannen richting roemenie maar kan alles bijsturen
grtjes marc

Hi Marc

Ik ben op weg naar Roemenië...mag ik vragen waar in Roemenië ?

Groetjes uit Kolasin ( Montenegro )
Gecko :)

hey mieke, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot om in september op reis te gaan in europa, ik heb 2 weken verlof van 7 tot en met 21 september, zelf ben ik een vrouw van 31 jaar en woon in beernem, ik ben niet iemand die elke dag in de zon wil liggen, als ik op reis ga wil ik wel iets gezien hebben, ik hou wel van cultuur

Een vriendin en ikzelf (tegen september beiden 26) zijn op zoek naar reisgenoten (M/V maakt niet uit :) ) om een selfdrive-trip te maken via connections.be naar West-Amerika, eventueel aangevuld met een paar daagjes New York.. Iemand daarin geïnteresseerd? Zou zijn in de maand september van dit jaar, voor een max van 21 dagen.. Data nog te bekijken naar beschikbaarheid van vluchten ed..

Ik kan helaas niet mee. Ik heb niet meer zoveel verlof om 21 dagen op verlof te gaan en ik moet eerst nog wat verder sparen om buiten Europa opreis te kunnen gaan. Een mooie grote reis zal pas iets voor volgend jaar zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan