Reisgenootje gezocht zomer 2016 (flexibel in afreisdatum)

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppey

Member
Hoi iedereen,

Ik ben een sportieveling van 33 jaar uit het Antwerpse die op zoek is naar een reisgenootje voor de zomer van 2016.

Mijn interesses qua reizen zijn heel breed, maar hier toch al een paar ID'tjes :
- 2 a 3 weken met de mobilhome naar Noorwegen
- 2 a 3 weken rondtrekken met de wagen door Oostenrijk, Slovenië, hongarije,...
- Een week of twee naar de bergen (Oostenrijk / Italië)
- Een week of 2 naar de provence
- een weekje naar een zonnige bestemming.

Als iemand interesse heeft, laat maar een berichtje en wie weet zijn we deze zomer samen weg!!

Groetjes
Bart

Hallo

Dit is nieuw voor mij. Kheb hier vandaag net een profiel aangemaakt.
Ben je ook iemand die er niet graag alleen op uit trekt, of wil jij gewoon graag nieuwe mensen leren kennen?
Het is al een tijd geleden dat ik nog op vakantie ben geweest met uitzondering van Skiën, dat doe ik nog wel elk jaar.

Ik ben wel al een tijdje aan het overwegen om nog eens een weekje weg te stuiven
Vooral nood aan eens weg te gaan en niet te denken aan de dagelijkse sleur hier...

Ik weet natuurlijk niet of we dezelfde interesses hebben, wat jou wensen zijn en of het zou klikken.
In ieder geval, stuur maar terug indien je wat wil weten ofzo...

Grtzz

Hey Roeffe, altijd geïnteresseerd in een weekje weg.
Kan je wat meer vertellen over jezelf?

Groetjes

Goeie morgen.

Euh zeker, wat wil je zoal weten ?
Misschien anders toevoegen op Facebook, dan kunnen we eens moment afspreken om wat te chatten ofzo?
Dan kom je wel wat meer te weten...
Ik zal je verzoek versturen, ergens ben ik je naam hier al tegen gekomen;)

Grtz

hallo,
ik had me ingeschreven voor een 29 daagse reis naar vietnam maar kreeg gisteren de bevestiging dat deze niet doorgaat want ik ben de enige deelnemer. heb uren gezocht naar een gelijkaardige groepsreis, maar die is er niet.
gisterenavond heb ik dan maar een vliegtuigticket geboekt naar vietnam.
ik vertrek op 7 juli, kom toe op 8 juli en mag dan een week gaan werken als vrijwilliger (ong 500 euro voor die week, heel duur maar in mijn ogen een fantastische ervaring waar ik al heel lang van droom) in een NP in Ho chi min (project met apen. heb de goedkeuring enkele dagen geleden gekregen) in vietnam, daarna ga ik vietnam rondtrekken. ik denk dat een maand meer dan genoeg is om het land te bekijken. op 13 aug heb ik een vlucht terug van Hanoi naar brussel.
ik wil alles uit een dag halen (dus zeker niet uitslapen tot de middag), hou van cultuur, natuur,...ik ben gek op fotograferen en maak dus heel wat foto's (van de natuur, lokale mensen, kinderen, dieren,... en ook mezelf en reismaatjes natuurlijk) ik hou niet van uitgaan, maar het stoort me niet dat reismaten dat doen en ik op de avond alleen op de kamer ben en een boek lees of wat tater met andere toeristen.
voor mij geen dure hotels, wel backpackers, jeugdherbergen, dorms... als ik met twee reis, kan een goedkope kamer met eigen badkamer evenzeer. na enkele nachten goedkoop kan er ook wel eens een duurdere nacht af. of bv een exursie ter plaatse geboekt met overnachting inbegrepen kan zeker. ik kijk een beetje wat het beste uitkomt.
ik boek niets op voorhand, behalve de eerste nacht en de vliegreis heen en terug.
ter plaatse is openbaar vervoer voor mij het ideale, of gedeeld taxirijden (kan met lokale of met andere toeristen.
ik heb al heel wat ervaring in het reizen: indonesie, maleisie en myanmar heb ik samen met een vriendin gedaan en zelf in elkaar gestoken. ook won ik de hoofdprijs voor een reisverslag van myanmar.
heb je zin om eens af te spreken en eens te bekijken wat kan en niet, laat het me weten... ik woon in grimbergen, tegen brussel
ik kijk erg uit naar een vakantiemaatje (had er eentje maar is nu reisbegeleider geworden en gaat deze zomer voor het eerst als reisbegeleider op pad, mijn ander reismaatje heeft geen vakantie) ikzelf werk als opv in een internaat en heb alle schoolvakanties. maar ik ga één keer per jaar deftig op reis en dat is de zomer voor mij.
ik ben bijna 40 jaar voor zij die dat belangrijk vinden.
deze bestemming staat niet op je lijstje, maar misschine heb je hier wel zin in.

Hoi iedereen,

Ik ben een sportieveling van 33 jaar uit het Antwerpse die op zoek is naar een reisgenootje voor de zomer van 2016.

Mijn interesses qua reizen zijn heel breed, maar hier toch al een paar ID'tjes :
- 2 a 3 weken met de mobilhome naar Noorwegen
- 2 a 3 weken rondtrekken met de wagen door Oostenrijk, Slovenië, hongarije,...
- Een week of twee naar de bergen (Oostenrijk / Italië)
- Een week of 2 naar de provence
- een weekje naar een zonnige bestemming.

Als iemand interesse heeft, laat maar een berichtje en wie weet zijn we deze zomer samen weg!!

Groetjes
Bart

Hey,

Ik ben volledig nieuw hier, Vrouw 29 jaar uit Leuven. Ik heb het idee aangevat om in september een roadtripje te doen in Kroatië. Een auto huren en dan overnachten in verschillende steden. Geen idee of je ondertussen al plannen hebt en of je het iets zegt?

Groetjes
Sara

Hey,

Ik ben volledig nieuw hier, Vrouw 29 jaar uit Leuven. Ik heb het idee aangevat om in september een roadtripje te doen in Kroatië. Een auto huren en dan overnachten in verschillende steden. Geen idee of je ondertussen al plannen hebt en of je het iets zegt?

Groetjes
Sara

Hey Sara,

Ik loop al lang met het idee om eens een roadtrip te maken in Kroatië, overnachten low budget in verschillende steden, bezoeken nationale parken
Jouw bericht trekt dan ook mijn aandacht. Normaalgezien moet september lukken met verlofaanvraag op het werk.
Hoe lang denk je op roadtrip te gaan, en spreekt low budget (jeugdherbergen, hostels) je aan?

groeten
Karl, 36j

Hoi hoi.
Totally in for a roadtrip! Ik ben plots zonder werk gevallen en wil hiervan profiteren door te reizen. Tot op heden nog nooit een dag verlof gepakt dat ik niet ergens naartoe onderweg was... En nu plots veel vrije tijd ;-)))
Met de mobilhome naar het zalige weidse noorden of mijn cabrio voor het zuiden, er zijn niet veel plaatsen die ik niet wil ontdekken nog!
Go with the flow, prijsbewust, levensgenieter, Bourgondiër, natuur, fotografie, gezelligheid, ...
Sharon
Een gezellige 30jarige Limburgse ;-)

Hey Sara, Sharon en Karl,

Geef me anders jullie nummers door en dan maak ik een groep aan op whatsapp. Dan kunnen we daar gemakkelijker afspreken.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan