Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje Marokko september 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vera2000

New Member
Hoi,

Ik ben Vera (23 jaar oud) en ben op zoek naar een reisgenootje die samen met mij dit jaar naar Marokko op vakantie wil gaan.
Het lijkt me het leuk om een rondreis door Marokko te maken, zodat we nieuwe plekken kunnen ontdekken en echt de cultuur en bevolking van Marokko leren kennen. Ik ben niet erg van het uitgaan en wil vooral dus echt het land en de cultuur gaan ontdekken, maar een terrasje pakken in een leuk stadje vind ik echt niet erg.
Mijn voorkeur gaat uit om in september of oktober naar Marokko te gaan i.v.m. de temperatuur. 40 graden is voor mij iets te warm om activiteiten te kunnen ondernemen en dus echt te kunnen genieten van het land.
Ben jij van ongeveer van mijn leeftijd en lijkt het je leuk om samen naar Marokko te gaan? Laat dan vooral even iets weten door hieronder een berichtje te plaatsen en wie weet gaan wij dit jaar samen het land van 1001 nacht ontdekken.

Groetjes Vera

Hey Vera,

Ik ben Sil een man(jongen) van 20 jaar.

Ik wil nog veel reizen en was een beetje aan het kijken hier en daar. Ik ben zelf ook niet van het uitgaan, dus misschien wel handig een reismaatje die het land wilt verkennen zonder kater . Ik ga aankomende zomer ook al wel op vakantie maar ik dacht waarom niet ook nog naar Marokko. Ik zou er al alleen heen gaan voor het eten.Maar welk gedeelte van Marokko zou je dan willen bezoeken en hoelang wil je gaan.

Lijkt me leuk om iets van je te horen.

Groetjes Sil

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...