Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje Oostkust Australië in Oktober gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musiixxx

New Member
Dag iedereen!

Ik ben Liza, 20 jaar en ik kom op 15 september toe in Sydney met een Working Holiday visum. Ik ben van plan mijn eerste maand(en) voornamelijk te reizen en daarna te werken/WWOOFEN/Au pair'en.. Al weet je nooit waar je uitkomt!
Voor die eerste weken (of later op mijn reis) ben ik op zoek naar een reisgenootje. Ik sta open voor veel en heb niet echt een planning; buiten dat ik graag tot en met januari rond de Oostkust zou blijven, daarna zou ik via Alice Springs naar het noorden gaan en dan zo verder naar de Westkust (zodat ik ook met het weer meereis). Maar ook dat kan nog veranderd worden, afhankelijk van reisgezelschap, werk...

Je mag mij altijd mailen: lizatjj.x@hotmail.com (mijn oud e-maildres, zodat mijn 'goed' e-mailadres niet in zoekmachines terecht komt )

Ook als je tips hebt of gewoon ideeën wil wisselen mag je me altijd mailen!

Groetjes Liza

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...