stijnV
New Member
Hallo iedereen,
Een tijdje geleden heb ik hier een oproep geplaatst, maar omdat er weinig respons op was probeer ik het nog eens
. Ik ben op zoek naar een reismaatje of mag ook een groepje zijn waarmee we samen op reis kunnen gaan. De periode die voor mij lukt omwille van werk is van 10 oktober tot 28 oktober.
Over de planning staat nog niks vast, de landen maken voor mij ook niet zoveel uit(zolang het maar warm is
). Latijns Amerika, Azië, .... Ik sta open om nieuwe culturen te ontdekken, avontuur te beleven, maar met een dagje relaxen is ook niks mee. We kunnen samen een leuke planning maken.
Ik ben een jongeman van 24 en ben afkomstig van regio Gent. Ik heb niet zo heel veel ervaring met backpacken
(ben enkel een maand in Thailand geweest om te gaan rondtrekken).
Heb je evenveel zin om op reis te vertrekken als mij en spreekt dit je een beetje aan, treuzel niet om hier iets achter te laten.
groetjes
Stijn
Een tijdje geleden heb ik hier een oproep geplaatst, maar omdat er weinig respons op was probeer ik het nog eens
Over de planning staat nog niks vast, de landen maken voor mij ook niet zoveel uit(zolang het maar warm is
Ik ben een jongeman van 24 en ben afkomstig van regio Gent. Ik heb niet zo heel veel ervaring met backpacken
Heb je evenveel zin om op reis te vertrekken als mij en spreekt dit je een beetje aan, treuzel niet om hier iets achter te laten.
groetjes
Stijn