In juli vertrek in naar China/Beijing om daar een beetje rond te gaan reizen. Ik wil daarnaast graag naar Tibet. Ik zou het leuk vinden om van tevoren iemand te vinden om in ieder geval Tibet te doen en/of een deel van China
Ben zelf 21 jaar, net afgestudeerd en nu lekker aan het werk om de reis te kunnen betalen Hou van lekker cultuur snuiven maar vind het ook belangrijk om af en toe lekker te ontspannen en te feesten! Heb verder geen haast en zou een groot deel van de reis met de trein willen doen.
Na China en Tibet wil ik graag nog naar de rest van Azie, Vietnam etc.
Heb je vergelijkbare plannen, stuur dan even een berichtje of een e-mail, lijkt me leuk om samen wat te bespreken!
Ik denk wel dat China en Tibet wel de moeite moet zijn. Let op voor het regenseizoen. Ook een droom van mij China en Tibet hopelijk komt het er wel eens van. Over Thailand heb ik wel een kook reisboek als je wilt. Veel plezier met je reis
China is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Zelf ben ik er nog niet geweest maar het staat zeker op mijn to-do lijstje. Liever vandaag dan morgen vertrekken. Alleen ben ik een beetje onzeker aangezien het mijn eerste 'verre' reis is.
China is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Zelf ben ik er nog niet geweest maar het staat zeker op mijn to-do lijstje. Liever vandaag dan morgen vertrekken. Alleen ben ik een beetje onzeker aangezien het mijn eerste 'verre' reis is.
Hee!
Het is niet mijn eerste verre reis, maar wel zo lang in een onbekend land, ook wel fijn om dan een reismaatje te hebben al is het voor een paar weken..
Heb je al concrete plannen gemaakt? Ik ben van plan om best veel rond te reizen, grote steden maar ook zeker de dorpjes etc. Heb je nog meer gezien dan Shanghai? Lijkt me een super stad! Ik vertrek zelf 5 juli naar Beijing om vanuit daar verder te reizen.