Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje(s) zomer 2010 Europa!

• Onderwerp starter Onderwerp starter O91
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

O91

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar één of meerdere reisgenoten voor een reis in Europa deze zomer. Ik zou het liefst zo'n twee tot drie weken gaan, ergens tussen half juli en half augustus. De bestemming maakt me niet zoveel uit, er zijn zoveel leuke plekken dus daar komen we vast wel uit! Ik wil vooral zoveel mogelijk zien, het lijkt me leuk om wat rond te trekken tussen verschillende steden/landen. Ik ben maar een arme studente dus liefst zo goedkoop mogelijk.

Ik zal wat over mezelf vertellen. Ik kom uit (Nederlands) Brabant en studeer in Nijmegen. Ik ben op dit moment 18 jaar oud, maar deze zomer word ik 19. Ik houd van stappen en shoppen!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot die maximaal 24 jaar oud is. Of je een jongen of een meisje bent, maakt me niet uit. Je moet wel een beetje gezellig zijn! We kunnen eventueel ook met meerderen gaan.

Spreekt dit je aan, laat dan vooral wat achter!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...