Reisgenootje (v) gezocht interrail 31 juli - 13 aug '23

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoaS2003

New Member
Hoii! Ik ben Noa, begin april word ik 20 jaar en ik zou het leuk vinden deze zomervakantie zelf op vakantie te gaan i.p.v. met m'n ouders. Vriendinnen hebben al een reispartner of andere plannen en helemaal alleen wil ik dit niet doen haha, daarom leek een reisgenootje mij leuk.
ik heb 2 weekjes vrij genomen, week 31 en 32, en zelf dacht ik aan een interrail vakantie door Europa. Welke landen ik heen zou willen staat nog niet echt vast, de Balkanlanden lijken me interessant of richting Scandinavië... maar ik sta zeker open voor overleg en eigen ingevingen over de bestemmingen :)

Ik vind het leuk om echt te cultuursnuiven; de plek verkennen, elke dag weer wat anders doen (daar hoort een dagje op het strand liggen ook bij :p), erop uit gaan, ik vind het ook geen probleem een dagje iets voor mezelf te doen als we beiden iets anders willen. Het lijkt me voornamelijk heel fijn een reisgenoot te hebben voor de veiligheid en het gezelschap.
Van het uitgaan ben ik niet zo, als dat er een keer van komt vind ik dat alleen maar leuk, maar echt een uitgaansvakantie heb ik niet voor ogen. Verder ben ik ook niet opzoek naar een all-inclusive vakantie dus zie ik vooral hostels voor me of andere goedkope slaapgelegenheden zodat we geld overhouden voor leuke dingen!

dus ben je van rond mijn leeftijd en lijkt het je leuk samen op vakantie te gaan, stuur me dan een bericht! :)
groetjes Noa 🐞

Laatst bewerkt:
Hoi Noa,

Ik ben ook opzoek naar een reismaatje voor de komende zomervakantie en zag je berichtje op dit forum. Ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Vera en ik ben 22 jaar oud, vorig jaar ben ik nog met mijn ouders op vakantie geweest, maar dit jaar wil ik, net als jij, ook liever zelf gaan. Ik heb al gekeken naar groepsreizen, maar deze spreken mij toch niet heel erg aan. Ook ben ik niet heel erg van het uitgaan en feestjes en ben ik dus vooral op zoek naar iemand van mijn leeftijd om deze zomer mooie en interessante plekken te gaan bezoeken. Het lijkt me leuk om een keer af te spreken of contact te houden via whatsapp, facebook, insta. Dan kunnen we kijken of we een klik hebben en wie weet samen de vakantie gaan plannen. 😊

Groetjes Vera

Hoii! Ik ben Noa, begin april word ik 20 jaar en ik zou het leuk vinden deze zomervakantie zelf op vakantie te gaan i.p.v. met m'n ouders. Vriendinnen hebben al een reispartner of andere plannen en helemaal alleen wil ik dit niet doen haha, daarom leek een reisgenootje mij leuk.
ik heb 2 weekjes vrij genomen, week 31 en 32, en zelf dacht ik aan een interrail vakantie door Europa. Welke landen ik heen zou willen staat nog niet echt vast, de Balkanlanden lijken me interessant of richting Scandinavië... maar ik sta zeker open voor overleg en eigen ingevingen over de bestemmingen :)

Ik vind het leuk om echt te cultuursnuiven; de plek verkennen, elke dag weer wat anders doen (daar hoort een dagje op het strand liggen ook bij :p), erop uit gaan, ik vind het ook geen probleem een dagje iets voor mezelf te doen als we beiden iets anders willen. Het lijkt me voornamelijk heel fijn een reisgenoot te hebben voor de veiligheid en het gezelschap.
Van het uitgaan ben ik niet zo, als dat er een keer van komt vind ik dat alleen maar leuk, maar echt een uitgaansvakantie heb ik niet voor ogen. Verder ben ik ook niet opzoek naar een all-inclusive vakantie dus zie ik vooral hostels voor me of andere goedkope slaapgelegenheden zodat we geld overhouden voor leuke dingen!

dus ben je van rond mijn leeftijd en lijkt het je leuk samen op vakantie te gaan, stuur me dan een bericht! :)
groetjes Noa 🐞
Haii Noa, Klinkt super leuk jou idee dit lijkt mij ook wel leuk om te doen. Ik heb precies dezelfde redenen als jou. Ik zoek namelijk ook een reismaatje omdat al mijn vriendinnen andere plannen hebben en ik ook alleen gaan reizen een eng idee vind. Misschien kunnen we reismaatjes worden deze zomer (ik ben 18 jaar)😄. Mijn insta is Alicetol_ voor als we verder praten. Groetjes Alice😊

Hoihoi! Interessant profiel lady. Veel eisen haha. Sta je ervoor open om in contact te komen? x Dion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan