Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje voor 2e week van Juli!! wie o wie..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piinda23v

New Member
Hi allen,

Jaja ook ik ben op zoek naar een reisgenootje, op het allerlaatste moment.
Ik zou naar Thailand gaan maar wegens omstandigheden heeft een vriendin van mij afgezegd en wordt het niet dit jaar helaas.

Graag wil ik nog wel op vakantie, maar kan ik niemand vinden die met mij in dezelfde periode wilt of naar dezelfde bestemming.
Ik wil heel graag naar Mexico of naar de Dominicaanse republiek voor +-2 weken in juli. Lekker genieten op het strand en via het hotel leuke excursies boeken..
(o.a met dolfijnen zwemmen)

Wie o wie.. Het liefst ook een V van rond de 23 (ouder mag ook) Ik heb het nooit via deze weg geprobeerd, dus best spannend. Ik ben een spontane meid, sociaal en erg makkelijk in de omgang.
Van tevoren wel eerst even kennis maken natuurlijk, je weet maar nooit!

Cuba lijkt me trouwens ook heel gaaf dus dit zou ook nog wel kunnen, en dan iets langer. (3 weken en meer rondreizen natuurlijk)

hoop op leuke berichtjes.
Mailen mag natuurlijk ook piinda_@hotmail.com

Ciao!

vakantie

hey hey

zoek je nog volk voor in july ik kan perfect en de landen spreken mij zeker aan
als je ne toffe wilt om mee op vakantie te gaan dan zit je goed
laat maar iets weten ik ben alvast bereidt om mee te gaan

groetjes x

Hoi!

Ik stond op het punt dezelfde vorm van reizen te doen in Vietnam, maar mijn reispartners hadden ook plots problemen met verlof nemen enzo... en hebben dus afgehaakt. NU zoek ik iets anders en dit spreekt me wel aan! Vooral Thailand en Vietnam spreken mij aan.

Ik heb reeds aan couchsufring gedaan in Rusland en de VS. Ik heb vorig jaar Rusland doorkruist met de Transsiberische treinen.

Ik ben Sven, 24 jaar en leerkracht. Sven_Verhoeven@hotmail.com --> Bij interesse hoor ik graag welke plannen er al zijn enzo
Ik hoop gauw iets te vernemen!

Groetjes!

Sven

hey

Als je nog gezellschap moest zoeken ik wil me altijd me veel plezier opofferen.
Ik zou er deze zomer ook eens tussenuit moete om wa te relaxen en toffe dinge te doen.
De dominicaanse lijkt me wel leuk om naartoe te gaan.
Ik ben m 27 van beroep lasser en heb 3 weke verlof in juli dus dat is geen probleem voor mij.
Als wil kan je me altijd bereiken op msn om is kennis te maken.
golfke_13@msn.com
grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...