Reisgenootje voor volgend jaar gezocht 30+

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Griet1980, 25 aug 2018.

1. Griet1980

Griet1980 New Member

Hallo iedereen,

Mijn naam is Griet, 38. Ik ben op zoek naar een leuke reisgezellen voor volgend jaar. De meeste van mijn vriendinnen en vrienden hebben een gezin en dat maakt het steeds moeilijker om een fijne reisgezel te vinden. Ik ben iemand die heel graag reist en ik zou nog graag een stukje van de wereld zien. Maar het is leuker om dit te kunnen delen met iemand. Ik hou van actieve vakanties, veel zien, dingen ontdekken, goed eten, een fijn terrasje doen met een geweldig uitzicht, cultuur,... 2 weken aan een zwembad liggen is bv. niets voor mij. Dat kan ik hier in België ook Ik ben een rustig persoon en heb even tijd nodig om los te komen.

Bovenaan mijn lijstje staat de Westkust van Amerika met de nationale parken (Grand Canyon, Antelope Canyon, Joshua Tree, …)
    Ik zou graag ook eens naar Cambodja en Vietnam willen gaan, misschien met een reisgroep (basic, maar met een beetje comfort)
    Of gewoon een citytripje.. eender waarnaartoe.. (Italië, Spanje, Scandinavië enzovoort enzovoort ;-) )

Zie je dit zitten, laat me zeker iets weten.
    Groetjes
    Griet

2. poppey

poppey New Member

Hoi Griet,

Leuke oproep!
    Ik ben er 35 uit het Anrwerpse.
    Ik ben ook een rustig persoon en uw lijstje met bestemmingen spreekt me zeker aan! De westkust van Amerika staat ook ergens bovenaan mijn lijstje. Vorig jaar ben ik met de mobilhome naar Noorwegen geweest en ik zou Zweden ook op deze manier willen doen.
    2 weken aan een zwembad liggen is ook niets voor mij. Af en toe een rustdag aan het zwembad of strand kan dan weer wel.
    Je mag me altijd een mailtje sturen op bart.hendriks@gmail.com of via whatsapp een berichtje sturen. Mijn nr is 0496820637
    Dan kunnen we misschien eens afspreken om te babbelen over onze reiservaringen en wie weet een reisje plannen voor volgend jaar.

Groetjes
    Bart

3. vanessa01

vanessa01 New Member

Hey Griet,

Ik ben een vrouw van 37j en ook altijd wel op zoek naar een reisgenoot. Ik zou graag volgend jaar een paar dagen New York doen. Niet te duur, maar wel minimaal comfort. Als je hierin geïnteresseerd bent, laat gerust iets weten.

Grtjes,
    Vanessa

Griet1980 vindt dit leuk.

4. pdc

pdc New Member

Hey Griet
    Ik ben 44 jaar en woon in Oost Vlaanderen ( aalst )
    en ik zoek iemand voor naar Ijsland te gaan .
    Als je geinteresseerd bent laat iets weten
    Grtjes Peter

5. BenTravel

BenTravel New Member

Hallo Griet

Ben ook te vinden voor (CITY) trips
    EUROPA
    Verdere (afstand US.....)
    reizen zit er momenteel niet in
    Indien je eens wilt afspreken
    Dan kan dit

Chat je liever eerst dan kan je me via
    Gesloten conversatie contacteren

Fijne dag aan je
    BenV

6. Rik1972

Rik1972 New Member

Griet,
    Mijn overbuurman heeft jarenlang met een groepje gelijkgestemden samen de wereld bereisd.
    Ik heb net zoals zovele via hostels op goedkope manier, veel landen gedaan, maar het wordt inderdaad soms zwaar om het allemaal in elkaar te steken en te managen.
    Mail me rikeveraert@gmail.com of bel me 04 76900971
    USA nog niks gedaan / Cambodja lang geleden / Vietnam : leuke mensen dus klaar voor de 3de trip daarheen
    Aftasten best via city-trip
    groetjes, rik

7. Elkanova

Elkanova New Member

Dag Griet (en anderen),
    Ik ben 42 en woon in Brussel. Het is inderdaad een uitdaging om rond deze leeftijd nog omringd te zijn met de juiste reisgenoten. Ik bots de laatste jaren dus ook vaak op het probleem 'zin om te reizen, maar niet het juiste gezelschap'. Via deze weg of op andere manieren probeer ik mensen te leren kennen met wie er misschien de juiste klik en interesse is om eens op reis te gaan.

Mijn reisinteresses liggen zowel dichtbij als ver weg, kort of lang. Ik heb al heel wat gereisd vroeger, maar er staat nog veel op mijn verlanglijstje, oa ook de VS en Scandinavië. Verder: IJsland, Japan, Argentinië/Chili, Canada, Centraal Aziatische landen, ...

Mijn ideale vakantie is een actieve vakantie, met een combinatie van natuur en cultuur. Ik wandel graag in de bergen, maar kuier ook graag door steden en dorpjes.

Als je zin hebt om eens kennis te maken, stuur me dan gerust een berichtje.

Elke

8. Griet1980

Griet1980 New Member

Hallo iedereen,

Misschien moeten we een datum vastleggen en eens afspreken. Dan hebben we al een begin, en wie weet komt hier nog een fijn reisgezelschap uit voort. Het liefst zou ik natuurlijk eerst de Westkust van Amerika bezoeken met al zijn mooie parken en canyons...

Maar wie weet valt het reisgroepje zo goed mee en hebben we genoeg inspiratie voor de volgende jaren. Ik kan mij ook volledig aansluiten bij het lijstje van Elke... :)

9. Carl1979

Carl1979 New Member

Dag Griet (en meelezers),

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Vrienden en vriendinnen zijn gesetteld of zijn niet het gepaste gezelschap om mee op vakantie/weekend te gaan.
    Luilekkervakabties zijn ook niks voor mij. Geef mij maar wat actie zodat ik tegen de avond met een goed gevoel aan tafel kan :).
    Werkgerelateerd heb ik niet veel verlof maar ik mag mijn verlof wel nemen wanneer ik het wil :).
    Jouw bestemmingen en jouw manier van reizen klinkt me als muziek in de oren.
    Ik hoor het graag als er eens afgesproken wordt om eens kennis te maken.
    Ah ja, ik ben een 39-jarige man uit de Vlaamse Ardennen.

Carl

10. poppey

poppey New Member

Hoi Carl,

Ik heb intussen een groepje op whatsapp aangemaakt om verder af te spreken.
    Stuur me uw gsm nummer in een PM en ik voeg u toe.

Groetjes
    Bart

11. poppey

poppey New Member

PS : Dit geldt ook voor de anderen die mee willen afspreken. ;-)

12. Rik1972

Rik1972 New Member

Beste Bart
    Liever niet nog meer technologie met Facebookers / whatsapp en andere stuff waardoor je voor je scherm blijft zitten.
    Ik stel voor om eens elkaar te zien, met een drank nadien voor wie het wil, maar dat ook weer : naar cafe's gaan is net zoals Facebook of Whatsapp niet het doel van de mensen die op deze thread reageren. Ik vind dat Griet zelf met iets op de proppen moet komen
    groet, rik

13. poppey

poppey New Member

Beste Rik.

Whatsapp is een tool waar je iedereen kan samen brengen in een groep met als doel dan ook af te spreken. Dit hebben we dan ook intussen gedaan.

Gr
    Bart

14. Rik1972

Rik1972 New Member

ik doe nog DOODLE

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie