Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenootje (vr., ca. 36 jr) stedentrips gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zonnetje

New Member
Hoi!

Omdat mijn vriendinnen inmiddels een man aan de haak geslagen hebben (en ik niet), ben ik op zoek naar een enthousiaste meid (of meiden) om samen (Europese) steden te bekijken, bijv. Rome, Praag, Barcelona etc. (3-5 dagen met vliegtuig).

Ik ben 36 jaar, niet-rokend en woon in Zoetermeer. Het zou handig & leuk zijn als je ook in of in de buurt van Zoetermeer (Zuid-Holland) woont, single bent en rond dezelfde leeftijd bent.

Groeten,
Sharon

Haai ik heb wel interesse, wil ook wel regelmatig een tripje doen als ik een lang weekend heb... en heb jouw leeftijd en heb dezelfde vriendinnen....
maar ik woon wel in Belgie... dus als je ooit in Antwerpen, Brussel of Gent bent, laat het me weten... dan kunnen we s afspreken?
grts

Bedankt voor je reactie! Helaas ligt België niet in de buurt van Zoetermeer. Maar misschien kunnen we wel contact houden? Laat maar ff weten, dan stuur ik je m'n prive-emailadres

Groetjes, Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...