Reisgenootje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liseke

New Member
Heeey!

Ik ben Lise, een meisje van 19.
En ik wil deze zomer (augustus/september) op vakantie!
Mijn vriendinnen gaan echter allemaal met hun lief op vakantie dus vandaar zoek ik via deze weg een leuke reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd (18-26j)
Waar naartoe een hoelang maakt niet zoveel uit! Ik wil gewoon een beetje meer van de wereld zien en een leuke tijd beleven!
Als je intresse hebt om er samen op uit te trekken neem dan contact op via [email protected] dan kunnen we alvast samen iets leuks plannen!

groetjes

Hey Lise

Momenteel ben ik nog op zoek om tussen de herexamens en de start van het nieuwe academiejaar op reis te gaan. Ik geraak ook niet aan voldoende personen om iets te kunnen ondernemen; in feite zat ik nog maar aan 1 mogelijk geïnteresseerde...
Wat mij alvast het meeste aanspreekt als bestemming is een warm land, zoals bijvoorbeeld Griekenland, en liefst in een of ander hotel aan de zee om puur te kunnen genieten. Maar ik sta eigenlijk ook volledig open voor andere voorstellen!
En om mezelf voor te stellen; ik woon in Gent, studeer hier ook en ben 20 jaar.
Wat voor een reis zie jij zitten? Hoe, met wie, waarnaartoe, met welk budget enz zou je willen vertrekken?

Groetjes
J

Heey,

Jah ik heb me ondertussen ingeschreven om met een jongerenorganisatie een rondreis te maken door europa

groetjes

Heeey!

Ik ben Lise, een meisje van 19.
En ik wil deze zomer (augustus/september) op vakantie!
Mijn vriendinnen gaan echter allemaal met hun lief op vakantie dus vandaar zoek ik via deze weg een leuke reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd (18-26j)
Waar naartoe een hoelang maakt niet zoveel uit! Ik wil gewoon een beetje meer van de wereld zien en een leuke tijd beleven!
Als je intresse hebt om er samen op uit te trekken neem dan contact op via [email protected] dan kunnen we alvast samen iets leuks plannen!

groetjes

Heey lise, heb je al plannen? Grtj

Wie weet is het wat?

Hoi Lise,

Bij mij staat halverwege september tot halverwege oktober in de planning. Past dit bij jou en wat had je in gedachten?

Ik wil graag met de rugzak op gaan en zoek wel iemand om mee te reizen.

Laat maar wat van je horen! leuk!

Groetjes,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan