Reisgenootjes Egypte (M/V) Mei - Juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

Druifje

New Member
Hey iedereen,

Ik ben 24 jaar en op zoek naar enthousiaste reisgenootjes voor een ontspannende vakantie in Egypte. Ik ben zelf nogal een levensgenieter dus ik verkies een zon zee strand vakantie, liefst all-in. Niets moet , alles mag.

Hoeft niet per se 1 persoon te zijn, met een groep is ook altijd leuk!

Heb je interesse, laat zeker iets van je horen!

Veel groetjes!

Hey druifje, zou je eventueel in september ook kunnen? Ik ben zelf ook geïnteresseerd in een all in. Het speelt geen rol welk land, als het maar een warm land is. :smile: Zelf ben ik 33 m, ook uit Antwerpen.

Groetjes, tot later misschien.

J.

Hey druifje!

Ik heb hier een beetje ongeveer dezelfde topic staan :)
Egypte - mei 2012 :)
Ik ben er al drie keer geweest en er helemaal verliefd op :)

Juni is voor mij moeilijker om verlof te nemen, maar mei moet lukken!

Zonnige groeten!
Isabelle

Hoi,

Ik heb een Egypte - reis (28/04 - 06/05) geboekt via een reisorganisatie...Aangezien er nog maar weinig mensen zijn ingeschreven zoek ik nog wat extra volk om mee te gaan... Stuur maar een privébericht als je meer info wilt... :tongue:

Groetjes,
Fernweh

Kleine wijziging!

Hallo iedereen,

Een kleine wijizging van de post: ik zal maar ten vroegste in Juli kunnen gaan. Liefst begin Juli! Dus voor alle geïntresserden: let me knoooow! Zon zee strand, genieten! ;-)

Groetjes!

Nele

Dag druifje

Zie dat je ook in begin juli op reis wil gaan, mocht het je intresseren zou ik graag de eerste dagen van de maand vertrekken naar sharm el sheikh. Ik zou graag boeken
in magic life hotel. weet wel nog niet hoelang. een ander all-in hotel is ook goed voor mij.
Voor mij is het echt een relax vakantie. mocht u of iemand een voorstel heben laat gerust iets weten.

Ps: begin juni zou ik ook misschien een weekje kunnen weggaan iemand een idee?

grts
Meurisse

ik ben wel geinteresseerd, heb verlof van zaterdag 7 juli, en die all in lijkt me wel wat hoor, of zoek je niemand meer?

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan