reisgenot(en) gezocht voor Vietnam en Cambodja - maart of april 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

LiesbethDB

New Member
Hallo, ik ben Liesbeth, 41 jaar maar naar het schijnt zie ik er maar 30 uit en zo voel ik me ook. Ik woon in Gent maar heb Westvlaamse roots. Als enige single in mijn vriendenkring is het moeilijk om reisgenote te vinden. Ze hebben allemaal kinderen en getrouwd enzo en verre reizen zit er niet meer in. Ik ben al 4 keer meegegaan op groepsreizen naar Indonesië en Thailand maar nu zou ik graag zelf een reis organiseren naar Vietnam en Cambodja.

Ik zoek reisgenoten voor een reisje van 2 à 3 weken in het voorjaar 2019. Ik zoek vrouwen en eventueel ook mannen als we met een groepje zijn van tussen de 26 en 46 jaar. Ik heb al een redelijk traject in mijn hoofd maa daar kan van afgeweken worden. Ik zou graag eerst naar Bangkok vliegen en daar een 2-tal dagen blijven en dan doorvliegen naar Vietnam en de streek rond Halong Bay bezoeken en dan vliegen naar Hoi An. En dan naar Cambodja waar ik graag Ankhor What wil zien en dan uitrusten in Koh Rong.

Ik hou toch van enige luxe in leuke hotels. Ik bezoek graag veel (cultuur en natuur) maar op mijn gemak. Ik ben avontuurlijk maar trektochten en lange wandeltochten is niet voor mij. Ik hou ervan om ook eens een terrasje te doen en in de winkeltjes te snuisteren. Zie je dit wel zitten? Laat dan snel iets weten. Ik zou graag jullie eerst een beetje beter willen leren kennen om dan samen op reis te gaan. Misschien tot gauw

Laatst bewerkt:

Jean Paul

Member
Hallo, ik ben een 36 jarige man rond Oostende. Vietnam en Camdodja staan al een tijdje op mijn lijstje.

Als je nog mannen zoekt, mag je me steeds contacteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan