Reisgenote 3 weken maleisie eind augustus gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoe Pulings

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een reisgenote voor eind Augustus 3 weken door (West) Maleisië te reizen.
Ik ga zonder twijfel naar Maleisië ! Maar dit is natuurlijk altijd leuk met wat gezelschap. Wil je enkel samen vertrekken en dan je reis alleen verder zetten? Geen probleem, dan reis ik alleen verder!

Het is de eerste keer dat ik alleen en buiten Europa op reis ga. Dit is best beangstigend! Daarom zou k het leuk vinden 1 of meerdere reisgenoten te hebben. We kunnen samen vertrekken of ergens anders in onze reis elkaar ontmoeten. Ik denk dat ik ook bewust naar plaatsen ga waar veel Jonge backpackers komen om zo eventueel nieuwe contacten te leggen.

Ik ben niet echt een stadspersoon (al vind ik enkele dagen in de stad niet erg) maar wel een echte natuur fan! Ik doe en beleef graag alles wat er te zien valt, cultuur, natuur, activiteiten, ... Ik bevind me ook eens graag tussen de locals maar liefst zit ik tussen het onbekende. Ik wil het liefst plaatselijk vervoer zoals trein, bus, tuctuc, ... gebruiken. Om zo de kosten zo laag mogelijk te houden! Voor te slapen verblijf ik graag in hostels, goedkope hotels of toffe unieke plaatselijke slaapplekken. Ik ben vooral geïnteresseerd in het langs de kust reizen en eilandhopen (Langkawi, Penang, ...). Maar Kuala Lumpur, Singapore, .. wil ik ook zeker niet missen!

Over mezelf: ik ben Zoë een 20-jarig meisje uit Diepenbeek, Limburg. Heel vrolijk, sociaal en open-minded. Ik verleg graag mijn grenzen, en deze reis is er eentje van! Ga jijook naar Maleisie in deze periode en/of wil je een deel of volledig meereizen? Dan hoor ikhet graag!

Hoi Zoe,

Ik wil niet meereizen maar ik heb misschien tips voor jou. Ook heb ik reiservaring: Maleisië, Singapore, Z.Korea, Japan, Rusland.

Bij interesse hoor ik wel van je.

Groetjes

@yakamoz Misschien is het interessant om ze hier op het forum te posten? Daar help je waarschijnlijk meerdere mensen mee. Misschien best in een nieuwe thread.
Daar hebben we de Continenten en Werelddelen forums voor die naar mijn mening veel te weinig gebruikt worden. Dus het zou tof zijn als je jouw tips daar kan posten. :)

Ik heb de tips al gepost in mijn Post over Maleisie en Singapore van vorig jaar. Ik wil niet overkill doen met alles te herhalen...daarom heb ik vroeger mijn tips gepost en nu herhaal ik ze alleen voor de mensen individueel bij interesse :)

Ik heb de tips al gepost in mijn Post over Maleisie en Singapore van vorig jaar. Ik wil niet overkill doen met alles te herhalen...daarom heb ik vroeger mijn tips gepost en nu herhaal ik ze alleen voor de mensen individueel bij interesse :)
Oh, ok. (y) Geweldig.
Thanks!
Dan zwijg ik. :censored:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan