C caoba New Member 27 mei 2021 #1 Hallo, Ik ben een Vlaamse single vrouw van 50, op zoek naar een reisgenote voor een rondreis in Corsica tijdens september 2021 een vrouw (een leuk reismaatje) Positief ingesteld, Bourgondisch, levensgenieter, geen strakke planning rondreis van ca 10 dagen met huurwagen of eigen wagen vliegen naar Corsica of vanaf haven in Frankrijk met eigen wagen budget bespreekbaar natuur, culinair en beetje cultuur logeren in B&B, dubbel kamer delen hoe wat, waar en wanneer in overleg Ik kijk alvast uit naar je reactie. Ook zo enthousiast om los te breken en op verkenning te gaan? Tot binnenkort. Groetjes
Hallo, Ik ben een Vlaamse single vrouw van 50, op zoek naar een reisgenote voor een rondreis in Corsica tijdens september 2021 een vrouw (een leuk reismaatje) Positief ingesteld, Bourgondisch, levensgenieter, geen strakke planning rondreis van ca 10 dagen met huurwagen of eigen wagen vliegen naar Corsica of vanaf haven in Frankrijk met eigen wagen budget bespreekbaar natuur, culinair en beetje cultuur logeren in B&B, dubbel kamer delen hoe wat, waar en wanneer in overleg Ik kijk alvast uit naar je reactie. Ook zo enthousiast om los te breken en op verkenning te gaan? Tot binnenkort. Groetjes
V Veerle47 Member 23 jun 2021 #2 Hallo dat spreekt me aan. Ik wil Corsica wel eens zien. Ik reis ook steeds in alle vrijheid. Mijn naam is Veerle en.ik ben 59
Hallo dat spreekt me aan. Ik wil Corsica wel eens zien. Ik reis ook steeds in alle vrijheid. Mijn naam is Veerle en.ik ben 59