Reisgenote eind juli - begin augustus

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Isabelle Coussens, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabelle Coussens

Isabelle Coussens New Member

Hallo,

Ik ben Isabelle en ben 29 jaar, afkomstig regio Roeselare.

Ik zoek een reisgenote voor eind juli - begin augustus voor ongeveer 10-14 dagen. Zelf hou ik van cultuur opsnuiven, maar geniet ook van in het zonnetje te liggen aan het water of een heerlijk terrasje. Activiteiten mogen ook wel, wel afhankelijk van welke activiteiten.

Landen bij voorkeur: Italië of Griekenland (zuiden van Frankrijk, Spanje of Portugal)

Hopelijk tot snel

Groetjes

2. Arjan2025

Arjan2025 New Member

ik ga 11 juli naar portugal met hond.

3. 1989 andy v

1989 andy v New Member

hoi . ben zelf ook 29 regio koekelare
    als het ook een reisgenoot mag zijn zie ik dat wel zitten in deze periode zelf ook verlof grts

4. stijndp

stijndp New Member

hoi,

Heb je een PM gestuurd.

Maar lees reisgenote, dus vermoed enkel dames

5. Jana pieters

Jana pieters New Member

Hej, ik vertrek 6 augustus voor een road trip naar Kroatië... misschien zegt jou dat iets? Supermooi land.. warm ook.. tot 20 augustus

6. Isabelle Coussens

Hallo, klinkt super, maar 13 augustus begin ik terug te werken en mijn verlof gaat wat mee met bouwverlof, dus ik kan sowieso niet kiezen, jammer, maar wens je toch heel veel plezier
    Groetjes
    Isabelle

7. Isabelle Coussens

Hallo, klinkt super, maar 13 augustus begin ik terug te werken en mijn verlof gaat wat mee met bouwverlof, dus ik kan sowieso niet kiezen, jammer, maar wens je toch heel veel plezier
    Groetjes
    Isabelle

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie