Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gez. voor camper trips in Europa - ver en dichtbij, lang en kort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Karin, ik wil wel een camperreisje maken. Ik heb bus rijbewijs en kan mij voorlopig in augustus vrij maken. Woonachtig in Belgisch Limburg. We kunnen misschien verder afspreken via pb. Groetjes Jeannine

Hi mensen, ook ik heb daar interesse in. Heb rijbewijs, ben gezond, en man van 74. Woon in Boxtel en benaderbaar 0646740788. gr. robert

Zou iedereen die niet op mijn oproep reageert maar op een ander die er bij mij opstaat (Karin, Robert, Beth, Jeanine) dat aub willen doen via privé conversaties (envelopje boven aan de pagina rechts naast naam).!! Zo krijg ik en alle andere mensen niet steeds mailtjes die niet voor ons bestemd zijn en waarin ik ook geen interesse heb. Bedankt voor medewerking !

Dames met camper
Vanaf september ben ik iedere dag vrij om de wereld te ontdekken
Rijden doe ik graag,al door Schotland, Cornwall en in juni naar en door Slovenië.
Vriendelijke groeten
Riet

Beth er gaan reeds drie vrouwen mee .
Waar zou je nog graag naar rijden en al rijdend en stoppen onderweg?

Ik reis graag,maak niet uit waarheen,,vind het overal mooi en zeker met mooi weer en leuk gezelschap ...

Hoi, ik ben Klaas.
Er zijn best veel camperaars die single zijn maar niet alleen op stap willen. Het lijk mij leuk om met een groepje op reis te gaan. Na de dagtrip even gezellig bij elkaar de dag bespreken. Geen lange afstanden per dag. Soms een dagje (2 of) ergens blijven om de omgeving te verkennen.
Waarheen en wanneer? Dat zien we wel.
Zelf ga ik rond 20 juni met mijn camper een week of 3 Frankrijk in. Er daarna: ik zie het wel.
Ik wil best iets organiseren.

Waarderingen: beth
Reactie: mijn naam is klaaswouda.
En het mailadres is mijn naam, het apenstaartje en dan icloud.com

Hallo Klaas, ik ga niet met en groepje maar alleen met een andere vrouw als reisgenote, zoals in mijn oproep staat. Graag verdere conversaties via prive conversaties met anderen. Sukses en plezier!

Hoi klaas leuk om samen te gaan...

Hallo mede-camperaars
Ik heb de plannen om naar Kroatië te gaan met mijn camper,zijn er misschien nog meer camperaars die dat een leuk idee vinden
Laat maar weten
Groetjes Karin
Hallo Karin, ik zo het leuk vinden om met je mee te rijden. Samen de benzine te delen , daarnaast heb ik een tentje. Ik ben Ena, gezonde 68 jarige

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...