Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gezocht (30-45), Bali (Ubud en Nusa Dua), 31/5 - 15/6

Status
Niet open voor verdere reacties.

asiamemy

New Member
Hey hey,

Ik vertrek 31/5 vanuit Zaventem naar Bali voor 2 weekjes (terug 15/6) en ik zoek een vrolijke vrouwelijke reisgenote om me te vergezellen
De verblijven zijn geboekt The Manipura in Ubud voor het eerste deel van de reis en nadien naar Tjendana Villa's in Nusa Dua.
Wie wil er mee ?
Groetjes,
Ann

Bijlagen

• 8796952_73_z.webp
    86 KB · Weergaven: 3
  • Pool Manipura.webp
    34.4 KB · Weergaven: 3
  • Room 2 Manipura.webp
    7.5 KB · Weergaven: 4
  • Room Manipura.webp
    15.9 KB · Weergaven: 3
  • Room Tjendana villa's.webp
    50.1 KB · Weergaven: 2
  • The Manipura Ubud.webp
    52.6 KB · Weergaven: 4
  • tjendana-villas.webp
    45.4 KB · Weergaven: 3
  • tjendana-villas2.webp
    23.1 KB · Weergaven: 2
Ok dank u Ann +weldra veel reisplezier.
In op het eerste zicht klassehotels The Manipura in Ubud en Tjendana Villa's in Nusa Dua gaat dat wel top / super voor je zijn incl wat fietsen las ik.
Fun-anekdote : In China (regio Guillin/Guangzhou) en Zuid India fietsten we ook langs de reisvelden en dus leuk contact met lokale bevolking. Maar op de "aftandse" fietsen in India kwam mn zadel vaak los , vijs draaide zot, ludiek maar niet simpel om te fietsen als die over en weer zwaddert , dus hingen we door die fietspech een tijdje aan de tuk/tuk om met die fiets snel terug bij de groep te geraken.
Vr grt André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...