Reisgenote gezocht 35-60 Usa en cruise 10-23 dec 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie59

New Member
Hoi, deze man van 62 houdt van 't leven en alles wat daarbij hoort, en door omstandigheden zit ik nu met een reis die ik alleen moet gaan maken. Weinig zin in. Daarom zoek ik een leuke, spontane, ruimdenkende vrouw om samen mee naar Usa te reizen, en een 4 daagse cruise te maken vanuit L.A. Drankpakket inclusief. Daarna nog 4 of 5 nachten villa in Orlando.
Kosten ticket en cruise zijn niet echt een probleem voor me. Wie ziet dat zitten?

Dag Joke, dank voor je belangstelling. Altijd leuk. Vertrek is 10 december (je mag ook dag later) en cruise 12-16 december. Misschien nog even Universal Studio's? Op 17 dec nachtvlucht naar Orlando, en 18-23 Huisje Orlando. Met zwembad.
Ik hoor graag van je,
Groetjes XXX

Hoihoi, ik zit in Almere. 2 weken, dat klopt. Kun je iets meer vier jezelf vertellen. Zoals leeftijd, roken/drinken, etc. Hoeft niet 6 kantjes te zijn, paar zinnen is ok voor nu.

Hoihoi, ik wil best iets over mezelf vertellen, maar, ik ben 3 jaar geleden in Iran geweest, en dan mag ik binnen 5 jaar Amerika niet in. Dat was ik even vergeten🥲🥲. Ik wens je toch een fijne reis toe, en een prettig gezelschap. Hartelijke groet 🌻

Hoi, deze man van 62 houdt van 't leven en alles wat daarbij hoort, en door omstandigheden zit ik nu met een reis die ik alleen moet gaan maken. Weinig zin in. Daarom zoek ik een leuke, spontane, ruimdenkende vrouw om samen mee naar Usa te reizen, en een 4 daagse cruise te maken vanuit L.A. Drankpakket inclusief. Daarna nog 4 of 5 nachten villa in Orlando.
Kosten ticket en cruise zijn niet echt een probleem voor me. Wie ziet dat zitten?
Nou ik zie het wel zitten.
Ben ook al op zoek naar iemand die met me wil cruisen. Aangezien ik nu alleen staande ben wel ben ik 65+ maar een moderne vrouw.

A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan