Reisgenote gezocht actieve vakantie oktober

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Chris68, 4 okt 2018.

1. Chris68

Chris68 New Member

De herfstvakantie komt er aan. Het lijkt er op dat het weer in Europa goed gaat worden. Graag zou ik nog een actieve vakantie ondernemen van 4 tot 8 dagen. Dit binnen de periode van 13 oktober tot en met 26 oktober. Exacte data en duur in overleg. Zelf denk ik aan een wandel en / of fietstocht; van meerdere dagtochten tot een meerdaagse tocht. Eventueel onderbroken door een roadtrip en een stad bezichtiging. Ergens in Europa. Overnachten afhankelijk van weer en wens in tentjes, hostel of airbnb. De fietsen kunnen me in mijn auto. Met de auto rijden we dan naar de vakantie locaties. Als voorbeeld: Fietsen langs de Bretonse kust; wandelen in Wales; een huttentocht in Oostenrijk. Eigen voorstellen worden ook verwelkomt. Mijn reisgenoot is bij voorkeur een dame tussen 40 en 60 jaar jong. Zelf ben ik een actieve, spontane, rustige jonge man van 49 jaar. Heb je vragen, voorstellen of wil je graag mee, laat het me lezen. Groeten, Chris

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie