Hey,
Na mijn vakantiejob in juli zou ik graag vanaf het laatste weekend nog eens weg willen, vooraleer ik weer moet beginnen studeren. Aangezien het maar om een vijftal dagen zou gaan, zou het dus eerder een soort citytrip worden, hoewel ik tegen een strandvakantie ook geen nee zou zeggen. Heb nog geen specifieke bestemming in gedachten, maar aangezien er nog veel plaatsen zijn die ik nog niet heb bezocht, is de keuze vrij groot!
Wat me vooral aanspreekt is natuur, met wat cultuur, lekker eten en drinken, en activiteiten afgewisseld met rustigere momenten. Als student probeer ik wel het budget zo laag mogelijk te houden, dus sta wel open voor bijvoorbeeld couch surfing, maar dit hoeft niet per se. Ik vind het persoonlijk gewoon leuker iets meer uit te geven aan een activiteit die een reis uniek maakt dan de verblijfplaats waar je enkel slaapt en het lijkt me ook wel tof om met echte locals om te gaan. Zelf ben ik dus een 24-jarige studente uit Oost-Vlaanderen, die een vrouwelijke reisgenote zoekt rond dezelfde leeftijd met gelijkaardige interesses.
Indien je interesse of vragen zou hebben, mag je gerust iets laten weten.
Groetjes,
Elien