Ik ben een vrouw van 46 , en zoek een reisgenote (vrouw) voor naar Frankrijk of Italië te gaan , Trentino, Florence, Palermo , Marseille , lekker genieten van de natuur en cultuur, en lekker eten en terrasje pakken.
Deze levensgenieter van 55 jaar houdt van Zuid-Europa maar niet van de onveilige steden zoals Marseille en Palermo.
Firenze heb ik bezocht op mijn eerste Italië reis, echt 'n prachtige hoofdstad van de regio Toscane.
Dus mijn voorkeur gaat uit naar de regio Trentino, met 2 provincies Trente en Zuid-Tirol (Italië)
Ben je nog steeds van plan om tussen vrijdag 27 mei en zondag 5 juni te reizen, Jennifer?
En welk transportmiddel gebruiken: met de eigen wagen, het vliegtuig of met de (nacht)trein?
Rondtrekken of ergens een vakantiewoning huren, B & B's of jeugdherbergen,...
Hoi Jennifer en anderen,
Ben denk ik wel gelijkgestemd, hou ook van cultuur, natuur, actief, wandelen, terrasjes, relaxen en stilte op zn tijd. Maar helaas pas in juni verlof.. misschien een andere keer! Groetjes, vrouw 50jr
Ik ben een vrouw van 46 , en zoek een reisgenote (vrouw) voor naar Frankrijk of Italië te gaan , Trentino, Florence, Palermo , Marseille , lekker genieten van de natuur en cultuur, en lekker eten en terrasje pakken.
Hoi Jennifer ik ben ook een vrouw van 46 en het spreekt maar heel erg aan de omgeving waar je heen wilt gaan. Ik hoi ook van natuur, cultuur en vooral geniet van het zijn in de moment