Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gezocht om oa de bergen in te trekken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter C

New Member
Hallo

Ik zou in 2017 weer 2 à 3keer een weekje naar de bergen willen, maar ik doe dat liever niet alleen. Helaas heb ik niet zo'n sportieve vrienden... Het is een weekje met een vaste uitvalsbasis (Binntal, Zwitserland) om dagtochten te doen, eventueel meerdaagse huttentochten, fietstochtje, eventueel met de sneeuwschoenen... Gewoon een sportieve maar relaxte week.

Ikzelf ben een rustige jongen/man van 38j, afkomstig van het Gentse, sportief en ja... een liefde voor de bergen. Indien interesse, maak ik graag eerst wat tijd voor een kennismaking met een drankje.
Om een weekendje te gaan fietsen of met de motor te gaan rijden, bent u ook welkom...

Hallo Peter ,
Een motortrip , weekend , midweek of daguitstap ....
Spreekt me aan
Indien je wilt kunnen we eens in gent afspreken
Uw feedback graag in persoonlijk bericht.
Prettige week
BEN TRAVEL

Waarderingen: tibi
Hallo Peter,

Ik zou begin augustus een trektocht willen doen in het gebied van de Matterhorn/Monte Rosa. Van hut naar hut. Uitvalsbasis is wel Zermatt.
Indien evnetueel interesse, laat maar weten. Had hier reeds topic over geplaatst.

Groeten,

Steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...