Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gezocht Scandinavië

Status
Niet open voor verdere reacties.

eveleens

New Member
Ik (33) wil in het voorjaar/zomer/najaar op vakantie naar Scandinavië. Liefst zou ik naar Finland gaan om zo ook naar de Noordkaap af te reizen. Ik ben op zoek naar een reisgenote (V) die met mij mee wil op deze reis, kan ook wel Noorwegen of Zweden worden alles is nog open. Wil de reis gaan maken met de auto, eigen auto of een gehuurde auto en overnachten in een trekhut of hotel. Ben nog nooit in deze landen geweest dus misschien dat er hier ook wel iemand is die interessante informatie voor mij heeft.
Kan nog wel meer gaan opnoemen maar plannen maken is leuker met zijn tweeën; dus wie o wie heeft zin om mee te gaan, ik hoor het graag!

Karin

als je naar Zweden zou trekken kan ik je zeker Stockholm aanbevelen, hele mooie stad en je kan in Zweden ook vrij kamperen en zo goedkoop op echt hele mooie plekken overnachten!

Veel succes nog!

grtj.

ik heb een keer mensen geholpen met wat uitleg te geven over zweden, dat kan je vinden op onderstaande link https://reisforum.net/scandinavi/4043-met-mobilehome-naar-zweden.html staat misschien ook wel wat handige informatie in voor jouw, btw allemansrecht (vrij kamperen dus) is in heel scandinavie mogelijk.

Ik zelf zou ook graag nog een keer naar scandinavie trekken, maar dan in de winter, maar ik had al begrepen dat dat niet echt je bedoeling was.

m.v.g.
Richee

Laatst bewerkt door een moderator:
hey Karin,

Ik ben ook geïnteresseerd in een reis naar het noorden deze zomer.
Welke periode zou je willen gaan? Heb je al medereizigers gevonden?

Ik zou in de maand juli willen gaan.

groeten,

Wim, 33 j.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...