reisgenote gezocht (tent/carvan/auto) eventueel Noorwegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HendrikJ

New Member
Hallo!

Ik zou graag er eens tussenuit willen in half augustus of september,enkele daagjes (weekje mag ook :)
Tegenwoordig interesse om het simpel te houden, met de tent, event. caravan of gewoon een klein hotelletje. Waar maakt eigenlijk niet zoveel uit, Normandië (lekker eten)? Engeland? Tja het ultieme zou een roadtrip in Noorwegen, Zweden, Finland zijn... Maar ben met minder ook tevreden.
Zou liefst als duo reizen. Zoek dus een reisgenote en geen bus vol :D

(is de eerste maal dat ik hier iets post ben dus eens benieuwd :-) tips welkom :)

Ohja, even iets over mezelf, ben 31jaar, uit Vlaams-Brabant (België) Linter. Rustig type, INTJ :)

Groetjes

Ik en een kameraad van mij trekken een weekje naar noorwegen me de vlieger naar bergen , huren daar een wagen en gaan dan richting trondsheim en daarna richting oslo om vandaar terug te keren.
Het zal wel pas in oktober / november ( we werken ook samen en onze baas moet nog even datums dubbel checken voor te zien wanneer het best uitkomt) .
Het is wat later dan je hebt geschreven maar als als je uw dagen kan omzetten / en of je dan interesse hebt laat maar iets weten.
Het zal ook maar voor 7/8 dagen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan