reisgenote gezocht voor augustus 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

selena25

New Member
Hallo

Ik zoek een vrouwlijke reisgenoot tussen de 25-25 jaar die ook nog concrete plannen wil maken voor aankomende zomer.
Ik heb zelf al eens gebagbacked door Thailand en Turkije en hou van verre bestemmingen.
Wil heel graag nog eens naar het midden-oosten zoals Israel, Syrie, Marokko maar ook Japan, China de VS of iets anders is top.
Twijfel nog over georganiseerd met een groepsreis mee, maar dan wel met een reisgnootje. Of samen iets opzetten en uitzoeken.
Kortom alles ligt nog open, ik ben meer op zoek naar iemand waarmee het klikt.
Ik ben 32 en juf in het basisonderwijs. Houd van cultuur maar ook van relaxen met een boek aan het zwembad. 's avonds iets drinken of misschien eens stappen, hoeft niet.
Mail maar als je nader kennis wil maken.

Ik heb in juli en augustus wel tijd om op reis te gaan... graag ver.. heb al wat gebackpacked maar er zijn nog wel wat dingen te zien he...! Voor de zomer wil ik de VS wel doen, dat is het beste seizoen.. china is beter als je minstens een maand hebt volgens mij... en ook wel makkelijker als er iemand iets van chinees kan..maar wil het zeker ook wel zien... Ik ben er wel voor te vinden om s af te spreken en zien wat het geeft! grts i

Hallo,
Je berichtje sprak me wel meteen aan. Ik zal me even voorstellen: ben een 32jarige kleuterjuf en heb dus net zoals jij heel wat vakantie. Ik vul die graag op door op reis te gaan naar verre landen. Mijn reismaatje heeft er geen zin meer in dus ben ik momenteel op zoek naar iemand die met mij de wijde wereld in wil trekken. Alleen vind ik het een beetje eenzaam. Ik hou wel van georganiseerde reizen:programma,groepsgevoel, lekker eten en drinken,plezier maken, foto's maken,relaxen,.... Ik heb al India,Vietnam, Cambodja,Cuba,Etthiopie, Marokko, Europese landen( Spanje,Griekenland,...-,... bezocht en dat is reuze goed meegevallen. Er staan nog heel wat landen op mijn verlanglijstje dus mail me maar als je eens kennis wil maken.
Reislustige groetjes.

reizen

Hallo Misschien makkelijker om verder te converseren via mail? [email protected]
Ik heb ook reeds veel gereisd, veel andere landen dan jou... ik zou ook wel cambodja, vietnam en Ethiophie willen zien!! Maar er is zo veel te zien, dat we zeker gemeenschappelijke interesses vinden..; zou zeker s willen babbelen. In welke buurt woon je? grts I

Hallo reizigers,
Bedankt voor de respons op mail. Heb op jullie mailadres een berichtje nagelaten.
Mijn mailadres is [email protected] moesten jullie niks ontvangen hebben.
Sta ook op facebook onder diezelfde naam
Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan